چگونه در آدینا یک پروژه مبلمان اداری را سفارش بدهم .

1- بازدید رایگان

با تماس مشتری  کارشناسان  آدینا  به محل  اعزام خواهند شد. درخواست شما چه طراحی و دکوراسیون داخلی باشد و یا چه طراحی و دکوراسیون مبلمان اداری ، چه خرید متراژ کمی پارتیشن باشد و یا چند متر دیوارکوب و یا تجهیز چند طبقه و خرید انواع میز اداری ، از سمت ما کارشناسان و مشاوران باتجربه برای  بازدید محل پروژه  و شناسایی نیازها و سلیقه شما با گفتگویی  مستقیم ، به محل پروژه اعزام خواهند شد.

 

 2-اندازه گیری و مشاوره

کارشناسان  آدینا ، از نقطه نظرات مشتری آگاه شده و  پیشنهادات مشخصی به وی ارئه خواهند داد . بحث اندازه گیری بخصوص در پروژه های سفارشی  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .کارشناسان آدینا با اندازه گیری دقیق ، جلوی دوباره کاریها و اتلاف وقت را سد  میکنند.

 

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری آدینا،معرفی شرکت

3- طراحی و ارائه نمونه طرح:

قبل از اجرا چند طرح اختصاصی توسط طراحان مبلمان اداری آدینا  برای مشتری ارائه خواهد شد و او میتوانداعلام نظر نماید.خواسته شما چه خرید یک میز مدیریت سفارشی باشد و یا خرید و اجرای پارتیشن دو جداره ، و یا یک پروژه بزرگ اداری ، برای ما محترم است و طراحان ما سعی میکنند علاوه برر ارائه بهترین پیشنهاد  ، سلیقه شما را نیز در کار در نظر بگیرند.

 

 

4- ،ساخت ، تامین:

مطابق با طرح تایید شده از سوی مشتری کار ساخت یا تامین اقلام توسط  آدینا شروع خواهد شد. برای ساخت میزهای مدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارگروهی ، میز کارشناسی ، کانتر پذیرش ، پارتیشن دو جداره ، و کلا مبل اداری شما ، کارخانه از بهترین مواد اولیه و یراق آلات استفاده خواهد کرد . در طول کار کلیه  استانداردهای تولید محصول رعایت میگردد.

 

5-تخریب ،نوسازی ، تعمیر:

معمولا در پروژه های سفارشی مبل اداری مشتری میخواهد فضای کار خود را با برداشتن دیوارهای زائد بزرگتر کند . در صورتیکه ملک مشتری بگونه ای باشد که درون آن نیاز به تخریب دیوار و یا کف داشته باشد اینکار توسط کارشناسان  آدینا انجام میگردد. کار کناف کاری و یا اجرای پارتیشن دو جداره بجای دیوار توسط کارشناسان زبده آدینا ، صورت میپذیرد.

 

حتما بخوانید :مبلمان اداری آدینا و وجوه تمایز آن در صنعت مبلمان اداری

6-نصب و اجرا:

کار نصب و اجرا در محیط مشتری توسط نصابان خبره آدینا و با کمک ابزار حرفه ای انجام میپذیردمحصولات اداری سفارشی علاوه بر تولید با کیفیت عالی ، نیاز به نصب حرفه ای داردو در این راستا  آدینا هم از نصابان حرفه ای و هم از ابزار حرفه ای برای نصب میزمدیریت ، میز کنفرانس ، میز کارگروهی ، پارتیشن دو جداره و... استفاده می نماید.

 

7- بسته بندی و حمل:

محصولات بگونه ای بسته بندی میشوند که در حین حمل به آنها صدمه ای نرسد.بسته بندی در آدینا با نایلون حبابدار انجام میشود تا در طول  حمل چه در درون ماشین حمل و نقل کننده بار و چه در محل کارفرما ، آسیبی به محصولات نرسد.

 

8-،خدمات پس از فروش

در بحث محصولات اداری با توجه به اینکه این کالا ، کالای پر مصرف میباشد نیاز به خدمات پس ازفروش فعال میباشد . کلیه محصولات آدینا ازقبیل میزمدیریت ، میز کارشناسی ، میز کارگروهی ، صندلی اداری ، پارتیشن دو جداره و... دارای خدمات پس از فروش بوده  و از خدمات پس از فروش اینن  شرکت برخوردار می باشند.

 

9-گارانتی 

تمامی محصولات  آدینا از 24 ماه گارانتی برخوردار میباشند.این گارانتی در کارت محصول بهمراه صندلی اداری و میزهای مدیریت ، میزکنفرانس ، میز کارشناسی ، میزکارگروهی  به مشتری تحویل میگردد. شرایط گارانتی ومدت گارانتی مبل اداری ،  در کارت گارانتی محصول توضیحح  داده شده است .

 

 

 ارائه نوشته از: منصور نقی رازلیقی  مدیر عامل مبلمان اداری آدینا 

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .