چرا به دکوراسیون اداری و مبلمان اداری خاص نیاز دارید ؟
شما چه دارای یک دفتر وکالت باشید و یا چه پزشک باشید و یک مطب داشته باشید یقینا ارباب رجوع خواهید داشت و این یعنی دکوراسیون اداری و مبل اداری باید برای شما مهم باشد . در بعضی از مشاغل پرستیژ کاری ایجاب میکند تا علاوه بر خدمت اصلی نظیر طبابت و یا وکالت چیزهای دیگری هم به مشتری هدیه دهید از جمله احساس آرامش از زمانیکه وارد دفتر کار شما میشوند تا زمانیکه از آنجا خارج میشوند ، اما بدون استفاده از خبرگان طراحی و دکوراسیون اداری اینکار را نکنید چون مجبور میشوید چند باره هزینه کنید .
شما اگر مدیر یک اداره هستید که هیچ ارباب رجوعی ندارد فکر نکنید که از این امر مستثنی هستید یقینا ارزش پرسنل شما کمتر از ارباب رجوع نیست ضمن اینکه امروزه نقش فضای کار و محصولات اداری در شکوفایی کارمندان اثبات شده است .
پس باید یک محیط کاری دلچسب با مبلمان اداری زیبا بسازید .
خرید مبلمان اداری زیبا قدم اول ؟
قبل از خرید ابتدا باید فضای کلی محل کارتان را طراحی کنید این خود نیاز به فوت وفن دارد .برای آشنایی بیشتر با طراحی فضای اداری مدرن مقاله 5نکته کلیدی در طراحی مبلمان اداری مدرن در سال 2016 را مطالعه نمایید. در مرحله بعد باید اقدام به خرید نمایید .
در این مرحله با توجه به طراحی کلی فضایتان تصمیم بگیرید که از سبک اداری مدرن استفاده میکنید یا سبک اداری کلاسیک ، از پارتیشن کوتاه اداری استفاده میکنید یا پارتیشن تمام شیشه ای ، از چرم در کارتان استفاده میکنید یا از فلز ، و از چه رنگی در نهایت باید استفاده کنید .
چیدمان و دکوراسیون اداری :
بعد از خرید باید مطابق با نقشه به کار چیدمان و دکوراسیون اداری خود بپردازید . برای آشنایی بیشتر با نحوه چیدمان بهتر است مقاله چگونه مبلمان اداری را بچینیم را مطالعه نمایید .
یکپارچگی طراحیی :
فراموش نکنید همه اجزا باید در کنار هم و با هم دیده شوند خرید یک میز مدیریت مدرن خوب است ولی یقینا باید حتما از یک صندلی مدیریت مدرن در کنارآن باید استفاده کنید . بحث نور پردازی و استفاده از المانهای دیگر طراحی مدرن نباید فراموش شود .
حتما بخوانید :20مدل مبل اداری مدرن
دکوراسیون داخلی دفتر کار
شما چگونه است ؟
دکوراسیون اداری و دفتر کار خود را به مجموعه آدینا بسپارید.برای اینکه بتوانید دفتر کاری لوکس و منحصر به فرد داشته باشید باید نکاتی هر چند ریز را در زمان انجام دکوراسیون آن رعایت نمایید.فضای کاری ممکن است دارای کارمندهای زیادی با وظایف مختلف و متفاوتی باشد.پس نیاز است برای هر کدام فضایی خصوصی و یا حداقل نیمه خصوصی در نظر گرفت تا در کمال آرامش بتوانند به کارهای خود برسند.برای اینکه کارمندان مزاحم یکدیگر نباشند و در کارها خلل ایجاد نشود می بایست برای دکوراسیون داخلی دفتر کار شما حریم های مختلف را در نظر گرفت.
به نظر بهترین و مدرن ترین حالت این است که با ایجاد پارتیشن های با ارتفاع کم به تفکیک فضا بپردازیم و از مبلمانی مخصوص در جهت چیدمان دفتر کاری خود استفاده کنیم.در مورد رنگ های به کار رفته در مقالات قبلی اشاره کردیم که حتما برای افزایش انرژی کارمندان و بالا رفتن روحیه کاری انها از رنگ هایی با انرژی بالا باید استفاده شود. رنگ هایی شاد که باعث شادابی و بالا رفتن روحیه می شود.در مورد نور محیط نیط بسیار تاکید داریم که از فضاهایی استفاده کنید که دارای نور طبیعی کافی باشند.نور کافی باعث می شود تا چشمان کارمندان در هنگام کار زود خسته نشود و ساعت های طولانی تری به کار بپردازند.
همچنین می توانید با یک دکور ساده و رنگی متفاوت فضایی را جدا از بقیه فضاها ایجاد کرده که برای استراحت کارکنان باشد.باید نحوهدکوراسیون داخلی دفتر کار شما به گونه ای باشد که اگر فردی تازه وارد این محیط شد دقیقا حالت اداری بودن و رسمی بودن ان به طرف القا شود.در این بین نوع مبلمان و چیدمان ان می تواند در رسیدن به این حس بسیار تاثیر گذار باشد.طبعا اگر می خواهید این حس به خوبی القا شود نباید از رنگ های خیلی لطیف و روشن استفاده نمایید.رنگ هایی همچون صورتی و نارنجی روشن و آبی آسمانی و یا سبز مغز پسته ای جز رنگ های روشن هستند.برای بهتر القا شدن این حس می توانید از رنگ های خنثی استفاده نمایید.
همچنین از متریال فلز باید در دکوراسیون داخلی این محیط بیشتر استفاده نمایید . برای انتخاب مبلمان هم از رنگ های مشکی و قهوه ای استفاده کنید.این رنگ ها با ترکیب رنگ هایی همچون قرمز بسیار به چشم می آیند و نمایی زیبا را به محیط کار شما می دهند.در دکوراسیون اداری حتما بایداز متریال هایی با مقاومت بالا استفاده نمایید.معمولا فضهای اداری چون رفت و آمد زیادی در انجا رخ می دهد وسایل و لوازم در معرض آسیب و تخریب بیشتری هستند.مثلا برای پارچه مبل ها از مخمل های زخیم استفاده می شود و یا چرم نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد.چرم یک مزیت دیگر دارد و آن هم نظافت راحت و سریع آن است.
می توان مهمترین دغدغه مدیران را تاثیر محیط کار بر کارکنان عنوان نمود. اینکه کارمندان دارای روحیه خوب باشندو از محیط کاری خود رضایت داشته باشند باعث افزایش راندمان کاری خواهد شد و این برای هر مدیری مهم می باشد.معمولا در دکوراسیون تجاری و یادکوراسیون شرکت رنگ ها می توانند معنای نوع فعالیت انها باشند.حتما سعی کنید برای این محیط ها از رنگ هایی الهام بخش و پر انرژی استفاده نمایید.
قطعا عواملی که باعث خستگی زود کارمندان می شود باید در محیط کم و یا از بین برود . یکی از مهمترین این عوامل همان نور محیط است که در بالا نیز اشاره به ان داشتیم.پس حواستان به میزان نور محیط و استاندارد بودن ان باشد.
نوع مبلمانی که انتخاب می کمنید جدا از رنگ و شکل ظاهریش باید دارای حالت استاندارد و آرگونومیک باشد تا در استفاده های طولانی مدت باعث خستگی کارمندان نشود.همچننین برای ایجاد نظم در دکوراسیون داخلی دفتر کار شما پیشنهاد می کنیم برای هر کارمند قفسه ای در نظر بگیرید تا وسایل خود را در ان قرار دهد.
حتما بخوانید:اثرات شگفت انگیز دکوراسیون اداری
دیوار ها همیشه در زیبا سازی محیط بسیار تاثیر گذار بوده اند و ما بیشتر دیده ایم که در دکوراسیون اتاق خواب و یا در دکوراسیون آشپزخانه بیشتر به دیوار ها اهمیت می دهند. حال برای اینکه دکوراسیون محیط اداری شما نیز شیک و پر انرژی باشد از دیوارها می توانید بهترین استفاده ممکن را بررید و با رنگ امیزی و تزیین مناسب محیط خود را بسیار لوکس و ویژه نمایید.مطمئن باشید یک دیوار ساده می تواند باعث کسل شدن کارکنان شود و همین امر موجب کاهش راندمان کاری خواهد شد.
فضای کاری را با گل و گیاه تزیین کنید:
بله درست خواندید چرا که نه. شما در فضای دکوراسیون اداری خود و یا در هر فضای دیگر که از گل و گیاه به درستی استفاده نمایید باعث شادابی محیط شده و حس بسیار زیبایی را به کارمندان القا می کند.در واقع با گل و گیاه دو هدف را می توانید دنبال نمایید . اول زیبا سازی محیط است و دوم ایجاد فضایی دل انگیز و پر انرژی .همه موارد بالا را اگر مو به مو و با دقت رعایت نمایید می توان امیدوار بود که فضایی بسیار لوکس و شیک را خلق خواهید کرد.
دکوراسیون اداری شما چگونه باید باشد؟
دکوراسیون اداری شما را مطابق با استاندارد روز برایتان تغییر خواهیم داد.همه ما بی شک در طی روز تلاش می کنیم و دوست داریم در نهایت در پایان به آرامشی بی نظیر دست یابیم.یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در ایجاد آرامش برای ما انسان ها بسیار دخیل باشد بی شک نوع طراحی و دکوراسیون داخلی محیطی است که در آن زندگی می کنیم.اگر نحوه رنگ امیزی و نوع چیدمان و طرح های به کار رفته بر اساس اصول روانشانسی و علمی باشد دقیقا می تواند به ما در جهت به دست اوردن انرژی های از دست رفته مان که در طی یک روز صرف کرده ایم کمک فراوانی کند و به ما انرژی دوباره ببخشد.مهمترین فضایی که باید به فکر آن باشیم به نظر میرسد که فضای منزل است. فضایی که تشکیل دهنده کانون یک خانواده است و می تواند در روحیات و خلق و خوی افراد خانه تاثیر گذار باشد. به علاوه اینکه شما بخش مهمی از شبانه روز را رد خانه تان سپری می کنید پس باید برایتان بسیار مهم باشد که قرار است از چه دکوراسیون داخلی استفاده نمایید.البته این موضوع را می توان برای هر محیطی در نظر گرفت مثلا کارمندان که تقریبا یک سوم از وقت خود را اداره شان صرف می کنند می توانند با ایجاد یک دکوراسیون اداری متناسب به خود و ارباب رجوه در رسیدن به آرامش بیشتر کمک نمایند.
بیشتر بخوانید:هشت مورد مهم در دکوراسیون اداری
این روزها بر عکس گذشته توجه زیادی به مباحث طراحی و دکوراسیون داخلی می شود و اهمیت این موضوع برای افراد بیشتر زا قبل مشخص شده است.یکی از مهم ترین مواردی که در این زمینه می توان کار کرد مربوط می شود به دکوراسیون اداری.دقیقا از اسمش مشخص است که قرار است طراحی و دیزاین را برای یک نهاد دلوتی و یا خصوصی انجام دهیم و قطعا باید در انتخاب متریال ها و حتی نوع چیدمان با زمانی که قرار است برای دکوراسیون منزل کار کنیم متفاوت تر باشیم.البته این را بگوییم که در عمل نباید از هدف اصلی دور بمانیم .همانطور که در مقالات پیشین نیز اشاره کردیم هدف از دکوراسیون این است که محیط شکیل و زیبا و با کاربری بالا باشد. حال اگر محیط ما اداری است باید کاربری کارکنان و مراجعه کنندگان بالاتر رود همچنان که محیط را زیباتر می کنیم.
برای طراحی دفتر خود با مبلمان اداری آدینا با شماره 02144620086تماس بگیرید.
ارائه نوشته از: منصور نقی رازلیقی
<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .