راهنمای خرید میز اداری
هنگام انتخاب فضای اداری شما باید عوامل متعددی را که سبک کار شما را بر حسب کسب و کارتان تعیین می کند، نظیر بودجه، میزان زمان صرف شده در آن و اهداف کاری خود را تعیین کنید. دفتر شما یک ابزار کار است و هنگامی که بر اساس ترجیحات شما انتخاب می شود، می تواند بهره وری شما را افزایش دهد. میز اداری مناسب خود را پیدا کنید، ما این راهنما را با تمام ملزومات برای ساختن خریدی منطقی برای شما ایجاد کرده ایم. با آدینا همراه باشید.
پیش از اینکه خرید خود را انجام دهید، باید سوالات مهم خود را برای شناسایی نیازهای خود مطرح کنید. قبل از خرید میز اداری چند سوال اساسی وجود دارد:
· بودجه اختصاص یافته چقدر است؟
· چه نوع میز اداری را می توانم با این بودجه خریداری کنم؟
· این میز برای چه کاری خریداری خواهد شد؟
· چند ساعت در روز با میز اداری کار انجام خواهم داد؟
· علاقه مند به چه سبکی از میز اداری هستم؟
· آیا ارگونومیک است؟
· آیا دارای کشو ذخیره سازی است؟
هنگام خرید میز اداری باید به ۴ مورد توجه کرد:
۱٫ مواد
مواد مورد استفاده برای ساخت یک میز اداری اغلب بر اساس ماهیت زیبایی آن شناخته می شوند. بنابراین، باید با دکور بقیه فضای اداری مطابقت داشته باشد. با این وجود، طراحی نقش دوام در مبلمان شما را ایفا می کند. نه، همه انواع مواد میز اداری با دوام نیستند، این بستگی به نوع استفاده و طول عمر مورد نیاز دارد. میز کار اداری می تواند در بسیاری از مواد مانند: چوب، فلز، سنگ مرمر، شیشه و چوب روکش شده (لمینت) باشد.
۲٫ اندازه
اندازه اتاق و فضای شما به ایستگاه کاری شما اختصاص داده شده است و تصمیم شما را نسبت به نوع میز اداری مشخص خواهد کرد. شما باید محل کار را که نیاز دارید را در نظر بگیرید، اما میزان ترافیک که در اطراف میز کار شما قرار دارد را نیز فراموش نکنید.
۳٫ عملکرد
بعضی از میزها بیشتر شبیه میز اداری هستند، در حالی که دیگران دارای چندین بخش ذخیره سازی هستند. شما باید عملکرد میز اداری خود را تعیین کنید تا میزان ذخیره سازی و فضای کاری مورد نیازتان را بدانید. به عنوان مثال، اگر مشتریان را به صورت روزانه به شما مراجعه می کنند، میز اداری شما نباید مانع از دید چشم تو چشم با آنها شود. (یعنی زمانی که پشت میز خود می نشینید، باید روبروی مشتریانی باشید که از در ورودی وارد می شوند)
۴٫ انواع میز اداری
انواع مختلفی از میز اداری وجود دارد که می تواند با توجه به نیازهای شما مفید باشد. میز های L شکل، U شکل یا میزهای بزرگی که به عنوان میز مدیریت استفاده شوند، همچنین میزهای چند منظوره می توانند برای استفاده از رایانه ها مفید باشند (دارای کشو کیبورد هستند) و یا میزهای ایستاده به شما اجازه می دهند که زمانی را به صورت ایستاده کار کنید. سبک های دیگر نیز وجود دارند.
طول عمر و زیبایی شناسی تنها چند مورد است که باید در هنگام خرید میز اداری خود به آن توجه داشته باشید. چیزی که باید به یاد بیاورد این است که قبل از اینکه ی میز مناسب خریداری کنید، اطلاعاتی را که ممکن است بدست آورید. برای بررسی و خرید انواع میز اداری: میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز کارگروهی، میز کانتر اداری و میز جلومبلی با آدینا تماس بگیرید.