خرید میز اداری
خرید میز اداری ریزه کاریهای خود را دارد اگر میخواهید دکوراسیون دفتر کار خود را با یک میز اداری تغییر دهید و نمیدانید چه میزی را انتخاب و خرید کنید حتما این مقاله را که در مورد خرید میز اداری است مطالعه کنید در ادامه با مبلمان اداری آدینا همراه باشید .
اگر بخواهید بعضی از میزهای اداری را بخرید، باید به بهینه شدن در قیمت مبلمان اداری توجه کنید. هدف اصلی شما این است که بخشی از قیمت های مقرون به صرفه را بخرید تا یک دکوراسیون اداری زیبا را پیاده کنید. خوب، لازم است که هزینه های میزهای اداری را در نظر بگیرید. اما در عین حال، شما باید به طور جدی برخی از عوامل دیگر را در نظر بگیرید تا هدف شما از خرید میز اداری به درستی انجام پذیرد. میزها در محل کار نگهداری می شوند. کارمندان باید زمان معقولی از وقت خود را با میزها صرف کنند. بنابراین، در کنار هزینه، شما باید به سلیقه و انتخاب خود و آن ها اهمیت دهید. اگر آنها با میز اداری خود راحت نباشند، ممکن است انگیزه ای برای کار نداشته باشند. بنابراین، آنها ممکن است تلاش خود را برای پیشبرد کار به درستی انجام ندهند. این، در عوض، می تواند بهره وری را کاهش دهد.
بنابراین، هنگام خرید میز اداری، کارمندان را در نظر داشته باشید. سعی کنید بدانید که چه نوع از آنها راحت هستند و یا احساس خوشحالی می کنند. امروزه میزهای شیشه ای به همراه میزهای چوبی موجود است. آنها به ظاهر ظریف توجه می کنند و نیاز به مراقبت کمتری دارند. میزهای شیشه ای مدرن می تواند انتخابی در خور توجه و زیبا باشد. بعضی از میزهای اداری از شیشه ضد خش خالی ساخته شده اند. آنها بسیار آسان جهت نگهداری هستند. مواد شیمیایی سازگار برای پاک کردن میزهای شیشه ای وجود دارد که مزیت مهم این میز ها نشان دادن خاک و کثیفی بر روی شیشه است که به سرعت می توان اثر آن را از بین برد. در مورد انتخاب میزهای پذیرش باید به ویژه مراقب باشید. این جایی است که هر شخص برای نخستین بار وارد شرکت شما می شود. بنابراین، برای ایجاد اولین تاثیر موثر، یک میز پذیرش زرق و برق دار و در عین حال راحت باشد. میز پذیرش در طراحی و شکل نامحدود موجود است. گزینه هایی برای افراد با بودجه کم و زیاد وجود دارد. بنابراین، نه تنها در مورد هزینه فکر می کنیم، بلکه در هنگام خرید میز های اداری باید به نکات دیگر که در بالا گفته شد توجه شود.
بیشتر بخوانید :قیمت مبلمان اداری و عوامل تاثیرگذار آن
20 نکته مهم و کاربردی در خرید یک صندلی استاندارد
1- ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد تا بر اساس قد و طول بدن شما و نسبت آن با طول دستهایتان به گونه¬ای تنظیم گردد که فرد به راحتی به سطح کار دسترسی داشته باشد و بتواند پاهایش را روی زمین گذاشته و بدون فشار بر پشت پا روی صندلی بنشیند. ارتفاع صندلی 41 تا 52 سانتیمتر توصیه می شود.
2- ترجیحاً صندلی باید بصورت پنوماتیکی قابل تنظیم باشد بطوریکه شما بتوانید ارتفاع نشیمنگاه را در حالیکه روی صندلی نشسته¬اید تنظیم کنید. برخی صندلی¬ها نیز مکانیزم تنظیم ارتفاع مکانیکی (چرخشی) دارند.
3- نشیمنگاه صندلی باید حداقل یک اینچ عریض¬تر از مفاصل هیپ و رانهای دو طرف باشد. برای سطح نشیمنگاه صندلی عرض 40 تا 45 سانتیمتر و از جلو به عقب 38 طول تا 42 سانتیمتر توصیه می-شود. برای افراد چاق صندلی¬های پهن¬تر توصیه می¬شود.
4- نشیمنگاه صندلی باید دارای شیب مناسب)۱5 - ۱0 درجه شیب رو به جلو و 5 درجه شیب رو به عقب( و ترجیحاً قابل تنظیم باشد.
5- یک تورفتگی جزئی در نشیمنگاه به همراه لبه رو به بالا وجود داشته باشد تا از لیز خوردن باسن جلوگیری شود.
حتما بخوانید :صندلی اداری و لمس آرامش
6- گوشه¬ها و لبه جلوی صندلی گرد و لبه بیرونی آن نرم باشد. لبه صندلی باید حالت افتاده داشته باشد.
7- نشیمنگاه صندلی از جنسی باشد که قابل سرخوردن نباشد.
8- نشیمنگاه صندلی بهتر است قابل تنظیم به جلو و عقب باشد.
9- ضخامت بالشتک نشیمنگاه در حدود ۴ تا ۵ سانتیمتر باشد و رویه آن از جنسی باشد که اصطلاحاً بتواند تنفس کند، هوا را از خود عبور دهد و موجب تعریق نشود.
10- زمانی که یک فرد بر روی صندلی می¬نشیند، نشیمنگاه صندلی نباید بیش از 54/2 سانتیمتر فشرده شود.
11- ارتفاع نشمینگاه صندلی باید ۲۵ الی ۳۵ سانتیمتر پایین-تر از سطح میز کار در نظر گرفته شود.
12- پشتی صندلی باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا علاوه بر حمایت خوب کمر، حمایت قسمت میانی و بالایی پشت را فراهم کند.
13- عرض پشتی صندلی باید حداقل 32 تا 36 سانتیمتر باشد. ارتفاع پشتی صندلی را نیز بین ۵۰ تا 82 سانتیمتر توصیه می-کنند. صندلی باید در قسمت قرار گرفتن گودی کمر (ارتفاع 15 تا 20 سانتیمتر از پایین) داری یک قوس محدب و در قسمت پشت دارای یک قوس مقعر باشد.
14- در صورت عدم وجود قوسهای محدب و مقعر، باید از بالشتک مناسب کمری روی پشتی صندلی استفاده گردد، بطوریکه مهره کمری سوم تا خاجی پوشانده شود، مثلاً ارتفاع 10 تا 20 سانتیمتر بالای پایین¬ترین سطح نشیمنگاه مناسب می¬باشد.
15- پشتی صندلی باید قابلیت تنظیم در وضعیتهای مختلف را داشته باشد.
16- زاویه پشتی با نشیمنگاه صندلی، حداقل ۹5 تا ۱۱۰ درجه باشد.
17- دو دسته در کنار صندلی برای استراحت دستها لازم است که باید قابل تنظیم باشند و با ارتفاع میز کار مطابقت داشته باشند. دسته¬های صندلی باید به صورتی طراحی شده باشند که دستها در وضعیت راحت قرار گیرند.
18- برای کارهایی که نیازمند حرکات زیاد دست هستند، از صندلی بدون دسته استفاده شود.
19-اگر سهولت حرکت صندلی در کار مورد نظر مهم است، صندلی باید حداقل 5 پایه با کفشکهایی که آزادانه روی سطح کف حرکت کنند، داشته باشد. همچنین بسته به کار مورد نظر صندلی باید به آسانی حول محور بچرخد.
20- سعی کنید از شرکت های معتبر و برند صندلی خود را تهیه کنید اگر چه قیمت آنها گران تر می باشد ولی کیفیت و ارگونومی بهتری نسبت به دیگر صندلی ها دارند.
شرکت تجهیز دفتر یکتا ، ارائه دهنده انواع میز اداری ، پارتیشن اداری ،مبلمان و تجهیزات اداری ، با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن توانسته تا در این صنعت یک برند معتبر و یکی از بهترین فروشندگان مبلمان اداری در تهران و ایران باشد . انواع مبلمان اداری مدرن را با طراحی های لوکس و خاص از ما بخواهید .02144620086