چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟ این سوالی است که امروز می خواهیم به آن پاسخ بدهیم . برای خرید مبلمان اداری برای سازمان یا شرکت خود باید مسائلی راعایت کنید که هم بهترین انتخاب را داشته باشید هم کارایی لازم را از محیط دریافت کنید ، زیبایی را فراموش نکنید چرا که اگر از خلاقیت و زیبایی در محیط اداری خود استفاده نکنید بازده کاری افراد به مرور زمان کم می شود و محیط و فضای اداری برای کارمندان کسل کننده می شود پس به زیبایی هم باید توجه کنید . در ادامه همراه ما باشید تا به سوال ” چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟ “پاسخ دهیم .

چگونه میز و صندلی اداری مناسب انتخاب کنیم ؟

در هر اداره ابتدا مهمترین امر، دکوراسیون اداری و مبلمان اداری آن است . انتخاب دقیق مبلمان اداری باید به گونه ای باشد که ارگونومیک بودن جزء اصلی آن باشد . سلامتی کارمندان و مدیران و به طور کلی کاربران اداره برای شما باید مهم باشد در غیر این صورت پس از گذشت مدتی با بروز مشکلات فیزیکی برای افراد ، روند کاری با کم بودن سرعت مواجه می شود . برای فهمیدن ارگونومیک بودن مبلمان اداری بهتر است کار را به کاردان بسپارید و شرکت های معتبر را برای انجام تجهیز مبلمان اداری خود برگزینید .

ما در شرکت مبلمان اداری یکتا تماما اصول ارگونومیک را در نظر می گیریم و سلامتی مشتریانمان ارزش بسیار زیادی را برای ما دارد به علاوه که رضایت مخاطبان ما برایمان بسیار اهمیت دارد .

اصولی کار کردن الویت ما است . در طرح های سفارشی و خارج از عرف نیز ما به طور کلی اصول ارگونومیک را در نظر می گیریم . پس میز و صندلی اداری را مناسب می نامیم که علاوه بر زیبایی ، کارایی لازم را نیز داشته باشد و ارگونومیک بودن از اصول طراحی و تولیدش باشد .

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

دکوراسیون اداری

امروزه می دانیم دکوراسیون اداری چه تاثیری روی کار کردن در یک محیط اداری برای کابران آن فضا دارد ، استفاده از خلاقیت  و زیبایی می تواند روحیه خلاق را بالا ببرد بازده کاری را افزایش چشمگیری دهد . دکوراسیون اداری از دو سبک کلی مبلمان اداری مدرن و مبلمان اداری کلاسیک برخوردار است که بسته به نوع کار در آن محیط و ابعاد فضا و سلیقه شما یکی از این دو سبک دکوراسیون اداری برگزیده می شوند . در ادامه شما می توانید با کلیک روی لینک های زیر جزئیات بیشتری را در رابطه با مبلمان اداری کلاسیک و مدرن بخوانید .

 بیشتر بخوانیم : مبلمان اداری مدرن   ،    مبلمان اداری کلاسیک

به طور کلی برای انتخاب سبک مبلمان اداری خود و چینش دکوراسیون اداری در شرکت باید فاکتور های زیادی را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید ، فاکتور هایی از قبیل :

ابعاد محیطی که در آن جا می خواهید کار کنید .

ارتفاع سقف و دیواره ها و معماری فضای آن جا .

نوع نور پردازی طبیعی که از طریق پنجره ها دارید .

سبک کاری شما و میزان لزوم تعامل و همکاریی زیاد بین همکاران .

بررسی رفت و آمد های زیاد یا کم در سازمان .

سلیقه شخصی افراد در استفاده از این دو سبک .

در هر دو صورت انتخاب درست برای مبلمان اداری بسیار مهم است چرا که ساعات زیادی را در آن محیط ها سپری می کنیم .

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

عواملی که در دکوراسیون اداری باید رعایت شوند :

1- سعی کنید یکپارچگی را در محیط داشته باشید ، یعنی از به هم ریختگی سبکی به شدت خودداری کنید .
2- نوع و موضوع فعالیت شما بسیار مرتبط با دکوراسیون اداری است ، به طور مثال اگر نیاز دارید کارمندان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند ما به شما مبلمان اداری مدرن را پیشنهاد می کنیم .
3- افزایش رعایت نکاتی که در سلامتی کارمندان تاثیر گذار است ( ارگونومیک و اصولی بودن مبلمان اداری )
4- بیشترین بهره وری را داشته باشید  ( افزایش بهره وری )
5- میزان هزینه مصرفی و مدت زمان دوام مبلمان اداری
6- نوع مشتریان باتوجه به جایگاه فرهنگی و اجتماعی آن ها
7- ایجاد فضایی شفاف و مورد اعتماد

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

از جمله مواردی که برای یک سازمان  شرکت کوچک یا بزرگ مهم هستند عبارتند از :

” برای مشاهده هر محصول روی کلمه آن کلیک کنید “

میزهای اداری ( میز مدیریت ، میز کارشناسی ، میز کارمندی ، میز منشی یا کانتر پذیرش ، میز کنفرانس  ، میز پذیرایی یا میز جلومبلی ، میز کارگروهی )

مبل اداری

کتابخانه اداری

پارتیشن اداری

دیوار کوب اداری

صندلی اداری

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

صندلی اداری مناسب چگونه است ؟

صندلی اداری مناسب نامیده می شود که ارگونومیک باشد . تمام ناحیه پشت را پوشش دهد . و دارای جک هایی باشد که ارتفاع را تنظیم کند و دسته های صندلی قابلیت جا به جایی در ارتفاع و عرض داشته باشند و پشتی صندلی را نیز بتوان در موقعیت دلخواه تغییر داد و ثابت نگه داشت .

راهنمای خرید میز اداری

برای خرید یک میز اداری مناسب باید به کاربرد آن توجه کنید گاهی این میز اداری برای مدیر یک سازمان است و کارایی متفاوتی دارد گاهی این میز برای کارمندان یک شرکت است و طبیعتا کاربرد متفاوتی دارد پس ابتدا باید دید که میز اداری برای چه جایگاه و چه کاربردی استفاده می شود .

بیشتر بخوانید : ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست ؟ کلیک کنید

سایر میزهای اداری نیز استاندارد هایی را دارد که اینجا به طور خلاصه به آن می پردازیم :

تمام میزهای اداری دارای فایل یا کمد یا هردو باهم هسنند ، مگر اینکه به سفارش مشتری این قسمت حذف شود .

ارتفاع اکثر میز های اداری بین 75  تا 80 سانتی متر ارتفاع را دارند . این مقدار اگر کم یا زیاد شود باعث ایجاد مشکلات فیزیکی در کاربر و بهره وری کم از میز می شود .

تمام میز های اداری باید از صفحه رویی محکم برخوردار باشند و اصطلاحا صفحه دوبل شود چرا که باید سنگینی را تا به مقدار زیادی تحمل کند .

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

چگونه یک مبلمان اداری مناسب برای شرکت خود بخرید ؟

کلام آخر

تشخیص اصولی بودن مناسب بودن مبلمان اداری گاهی برای اشخاصی که در این زمینه اطلاعاتی ندارند کار دشواری است . شرکت های معتبر زیادی در این رابطه، کمک شایانی را برای خرید بهترین محصولات اداری به شما می کنند . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا همیشه سعی داشتیم که رضایت مشتری را در اختیار داشته باشیم و این رضایت از محصولات مبلمان اداری یکتا فقط در مدت کوتاهی نباشد ، یعنی ما تضمین محصولات خود را برای تمام شرکت ها و سازمان ها می کنیم تا با خیال راحت به برند ما اعتماد کنند همانطور که سازمان ها و وزارتخانه ها و شرکت های مختلفی ما را برای این موضوع انتخاب کردند .

با سپاس فراوان از همراهی شما

تحریریه مبلمان اداری یکتا