پارتیشن ام دی اف MDF می تواند بخش زیبایی از یک بخش پذیری در یک فضای پلن باز باشد. مسلما واژه ام دی اف در پارنیشن ام دی اف MDF جزو فرآورده های چوبی به حساب می آید، که نوعی تخت فیبر است که به روش خشک تولید می شود. اما به هر حال بسیار همه گیر شده است. حال استفاده از این نوع چوب در پارتیشن می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

پارتیشن ام دی اف MDF به دیوار جداکننده ای گفته می شود که هم دیوار آن و هم فزیم آن از چوب MDF باشد. مطهنا بر حسب ظاهر می توان تهنا به سلیقه خریدار توجه کرد. ولی در کل استفاده از این نوع پارتیشن که جزء انواع پارتیشن اداری محسوب می شود، به دلیل ظاهری شیک، مقاوم و ایجاد حالتی زنده و گرم به فضا، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.  بر عکس پارتیشن شیشه ای، پارتیشن ام دی اف دارای تعامل کمتری است ولی باعث غنای ظاهری بیشتری به فضا می دهد. به عبارتی برای داشتن فضایی در عین حال مدرن، با پارتیشن چوبی می توان معیار های سنتی را هم به محیط القا کرد.

پارتیشن ام دی اف MDF بیشتر فضا هایی استفاده می شوند که نوع کسب و کار به تمرکز بسیاری نیاز دارد. مطمعنا قرار گرفتن در فضایی بسته به تمرکز کاری بیشتری منتهی می شود. همچنین در هنگام خرید پارتیشن ام دی اف باید به فضاهایی برای قرار گیری سیم و کابل های کامپیوتر و نحوه تمیز کردن راحت آن هم توجه کرد. در بعضی از این نوع پارتیشن ها قابلیت جداسازی و یا جابجایی وجود دارد که می توان به آن هم به عنوان یک ویژگی مهم اشاره کرد. برخورداری از دوام و کیفیت زیاد از مزایای دیگر پارتیشن ام دی اف است.

منبع :مبلمان اداری آدینا