میز کنفرانس بزرگ یکی از ملزومات سازمان ها و مجموعه ها با ابعاد سازمانی و تعداد پرسنل بالا است . میز های کنفرانس بزرگ قابلیت ها و شکل و شمایل  خاص خود را دارند . میز های کنفرانس به طور کلی در هر ابعادی که باشند باید بهترین طراحی و با کیفیت ترین تولید را پشت سر گذاشته باشند چرا که ممکن است ساعت های بسیار زیادی کاربران از آن استفاده کنند و در جلسات طولانی مدت حضور یابند به همین دلیل باید میز کنفرانس بزرگ یا حتی کوچک به نحوی باشد که کاربران احساس خستگی نکنند و کارایی لازم را از آن ها دریافت کنند . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان باشید تا اطلاعات مناسبی را در این باره به شما ارائه دهیم .

همراه ما باشید 

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان

 

  

 

 

میز کنفرانس مدرن

میز کنفرانس مدرن ، از پر طرفدار ترین میز های اداری به شمار می رود . امروزه مبلمان اداری مدرن جایگاه خاصی را میان مجموعه ها و شرکت های متفاوت بدست آورده است . طراحی و تولید خاص تر و جدید تر آن ها و استفاده از تکنولوژی در مراحل طراحی ، ساخت و تولید و پیاده سازی ، این سبک از مبلمان اداری را پر طرفدار تر از سایر سبک های دکوراسیون اداری کرده است . حالا بعد از توضیح مختصر بالا به میز کنفرانس مدرن میرسیم ، میز های اداری مدرن می توانند تکنولوژی های خاصی را داشته باشند و استفاده از نمایشگر روی سطح میز یکی از جالب ترین موضوعات است . رنگبندی در میز کنفرانس مدرن می تواند متفاوت تر از رنگ های مرسوم و همیشگی اداری باشد . جالب است بدانید که این تغییر در رنگ هم تاثییرات بسیار زیادی را در نحوه کار و بازده آن دارد . میز کنفرانس مدرن را در ادامه باهم بیشتر بررسی می کنیم .

بیشتر بخوانید : خلاقیت در مبلمان اداری

 

 

میز های اداری از واجبات هر دفتر و مجموعه ای به حساب می آیند . زیبایی در کنار کارایی برای میز های اداری یکی از مهمترین مسائل است . میز کنفرانس مدرن می تواند ترکیبی از چوب و شیشه و فلزات استیل براق باشند . میز های کنفرانس جایی برای جلسات می باشند پس چه بهتر است محیط اتاق جلسات را طوری طراحی و تجهیز کنیم که احساس خستگی را به کسی القا نکند . تمام میز های کنفرانس مدرن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردارند . با پایه های خاص خود امکان تغییر اندازه در ارتفاع را فراهم میکنند .

 

بیشتر بخوانید : میز مدیریت

بیشتر بخوانید : میز کنفرانس

میز کنفرانس شیشه ای

میز کنفرانس شیشه ای مناسب برای محیط هایی که در دکوراسیون خود از شیشه نیز به همراه چوب یا فلز استفاده کرده اند . میز های کنفرانس شیشه ای با طراحی و ترکیب رنگ مناسب می توانند محیط بسیار شیکی را برای شما به ارمغان بیاورند .  طراحی و تولید میز های کنفرانس شیشه ای کمی ساده تر از سایر میز های اداری است . میز های کنفرانس شیشه ای هم با چوب به کار می روند هم با استیل و فلزات براق زیبایی این سبک از میز های کنفرانس بسیار مناسب است . طرفداران خاص خود را دارد و معمولا از شیوه های طراحی شبیه به هم نیز برخوردارند .

 

 

بیشتر بخوانید : کانتر پذیرش

 

 

 

خرید میز کنفرانس مدرن

خرید میز اداری نکات خاصی را دارد . ما در مقالات دیگر به این موضوع پرداخته ایم که برای خرید میز اداری چه فاکتور هایی را باید در نظر داشته باشیم . در اینجا به صورت انحصاری به خرید میز کنفرانس می پردازیم . 

در ابتدا باید وسعت سازمان  و مجموعه خود را بررسی کنید . چه تعداد افرادی باید در جلسات شما حضور یابند ، تعداد مدیران و مدیران ارشد را بررسی کرده و و تعداد را بدست آورید. حالا به دنبال میز کنفرانس مناسب خودتان در وبسایت و نمایشگاه های معتبر باشید . در حال حاضر که تنوع طرح ها برای مبلمان اداری بسیار زیاد است و شرکت های طراح و تولید کننده در این زمینه رقابت بسیار خوبی را دارند . شما می توانید از میان این برند های موجود برای مبلمان اداری خود بهترین را انتخاب کنید  . پس از مشاهده طرح ها و مدل ها و تماس با مشاوران و دعوت از آن ها برای وارسی محیط ، به صورت حرفه ای به موضوع می توانید نگاه کنید . 

تعداد دقیق افرادی که در محیط شما جای میگیرند و تغییر در ابعاد و اندازه ها و نور پردازی ها و غیره در صورت نیاز ، مسائلی هستند که به شما یاد آور می شوند . پس از طراحی دو بعدی پلان شما توسط طراحان شرکت آقای مبلمان و مشاهده رح توسط مشتری ، نظرات و کامنت های ایشان را در پیاده سازی کرده و پس از تایید و صدور پیش فاکتور به سمت طراحی سه بعدی مفهومی قدم بر میداریم .

 و در نهایت طبق زمان تعیین شده میز کنفرانس بزرگ شما آماده و تحویل داده شده است .

بیشتر بخوانید : خرید میز اداری

 

در خرید میز کنفرانس باید به نکاتی توجه کنیم میز های کنفرانس بسته به نوع طرح و رنگ  و ابعاد آن ها قیمت گذاری می شوند . ترکیبات استفاده شده در متریال به کار رفته نیز در قیمت های نیز تاثیر گذار است

بیشتر بخوانید : خرید مبلمان اداری

در خرید میز کنفرانس باید به نکاتی توجه کنیم میز های کنفرانس بسته به نوع طرح و رنگ  و ابعاد آن ها قیمت گذاری می شوند . ترکیبات استفاده شده در متریال به کار رفته نیز در قیمت های نیز تاثیر گذار است .

میز کنفرانس کلاسیک

میز کنفرانس کلاسیک یکی از شیک ترین میز های اداری می باشد و طراحی و ظریف کاری آن به قدری زیباست که طرفداران خاصی را به سمت خود جلب میکند . میز های کنفرانس کلاسیک ترکیب چوب و رنگ است . استفاده از هنر دست منبت کاران حرفه ای با تجربه این میز کنفرانس بزرگ را زیبا و زیباتر میکند . معمولا میز های کنفرانس کلاسیک برای اتاق مدیران ارشد سازمان به کار می روند . این میز های چوبی شکیل در کنار یک دکوراسیون اداری کلاسیک بسیار کاربردی و زیباتر می شود . به طور کلی سبک مبلمان اداری کلاسیک مناسب برای اتاق مدیران می باشد . استفاده از این سبک در دفاتر وکالت ، هتل ها و رستوران ها بسیار زیاد دیده می شود .

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

 

میز کنفرانس گرد

میز کنفرانس گرد ، یکی از انتخاب های مناسب و جالب برای مجموعه ها و سازمان های متفاوت است . به دو سبک از این میز های کنفرانس استفاده می شود که نوع اول بیشتر برای استارت آپ ها به کار می رود . میز های کنفرانس دایره ای مناسب برای همفکری می باشد . نوع دوم مانند تمام میز های کنفرانس دیگر با قابلیت کاربری زیاد است . معمولا اگر محیط شما مربعی شکل باشد یک میز کنفرانس بزرگ میز دایره ای شکل است . شما با این مدل می توانید بیشترین میزان افراد را در محیط خود جای دهید

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری

 

 

                                                                                                                                                           

صندلی میز کنفرانس

صندلی میز کنفرانس یا همان صندلی کنفرانس یکی از مهمترین ملزومات است . صندلی کنفرانس باید به نحوی باشد که کاربرانش به هیچ عنوان در طولانی مدت احساس خستگی نکنند .

 زیبایی صندلی های کنفرانس هم مهم است اما در نظر داشته باشید همیشه در انتخاب یک صندلی اداری باید ارگونومیک بودن و استاندارد بودن آن را بررسی کنید . صندلی ها اگر از امکانات درستی برخوردار نباشند در دراز مدت باعث بروز مشکلات فیزیکی بسیار زیادی می شوند . انتخاب ارائه دهنده مناسب برای صندلی ها اداری وضوعی کاملا مهم است .

بیشتر بخوانید: صندلی اداری

 

میز کنفرانس کوچک

در پایان این بحث هم به میز کنفرانس کوچک میپردازیم . شما اگر با بررسی شرایط متوجه شدید آنچنان میز کنفرانس بزرگ هم نمی خواهید ، به سمت میز های کنفرانس با تعداد افراد کمتر کشیده می شوید . معمولا میز های کنفرانس کوچک می تواند با میز مدیریت باشد .

 

با سپاس فراوان از همراهی شما

تحریریه مبلمان اداری آقای مبلمان