میز مدیریت مدرن بخرید!

میز مدیریت مدرن زیبا و جذاب با تنوع بسیار بالا بهترین انتخاب برای طرفداران سبک مدرنیته در دکوراسیون اداری می‌باشد. اتاق مدیریت در یک شرکت یا اداره یکی از مهم‌ترین محیط‌های به شمار می‌رود. میزی که برای اتاق مدیریت انتهاب می‌شود باید رنگ و لعابی متفاوت داشته باشد و با سایر اجزای محیط همساز باشد. میز مدیریت مدرن یکی از بهترین انتخاب‌های برای اتاق مدیریت یک مجموعه می‌باشد.

  

میز مدیریت  علاوه بر زیبایی باید احساس راحتی را نیز برای مدیران به همراه داشته باشد که کاربران در طولانی مدت احساس خستگی نکنند. ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا میز مدیریت مدرن را مناسب با اصول ارگونومیک طراحی و تولید می‌کنیم و حتی بسته به نوع محیط مشتریان و کار مدیران میزهای مدیریتی مدرن و لوکس را به صورت سفارشی طراحی می‌کنیم.

مطالب مرتبط:
میز مدیریت از جنس ام دی اف

ابعاد استاندارد میز مدیریت چقدر است؟

بهترین میز مدیریت را چگونه انتخاب کنید؟

میز مدیریت لوکس و مدرن چه مشخصاتی دارد؟

پرطرفدارترین میز مدیریتی مدرن

میز مدیریتی امروزه با توجه به میزان مقاومت و استحکام آن و همینطور زیبایی آن مورد قضاوت قرار می‌گیرد. میز مدیریت مدرن و لوکس نیز به همین صورت است و شرکت‌های تولیدی این سری محصولات تمام سعی خود را در  پاسخگویی درست به این دو موضوع دارند. بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت‌ها را می‌توانید از مبلمان اداری یکتا بخواهیدو برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران دکوراسیون اداری، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

 0902-6262-002

 021-44620087

چند سال پیش اگر صحبت از میز مدیریت پرطرفدار می‌شد، بدون شک میزهای ام دی اف مدیریتی بهترین بودند. استفاده از ام دی اف درجه یک و یراق آلات برتر و در نهایت طراحی بی نظیر و تولید بی نقص، این میز مدیریت  MDF را بسیار پرطرفدار کرده بود. اما در حال حاضر میزهای مدیریت پایه استیل و میز مدیریت شیشه‌ای بیشترین میزان استقبال را در بین طرفداران سبک مدرنیته داشته است. میز مدیریت پایه استیل یا میز مدیریت شیشه‌ای با طراحی خاص و شیک خود توانسته‌اند زیبایی بی نظیری را به بسیاری از محیط‌های اداری ارائه دهند.

تفاوت میزهای مدیریت مدرن مبلمان اداری یکتا با سایرین

ما در مجموعه مبلمان اداری یکتا برای تمام محصولات خود استانداردهای لازم و اصول ارگونومیک را درر هنگام طراحی و تولید رعایت می‌کنیم. مشاوران و کارشناسان ما در محل مشتریان حاضر شده و پس از بررسی محیط و اندازه گیری‌ها پیشنهادات خود را به مشتری ارائه می‌دهند. دلیل این کارشناسی، ارائه محصولات مناسب‌تر برا محیط‌های مختلف است. یکی از مشائل مهم کارا بودن میز اداری است. اگر شما میز اداری مدرنی را داشته باشید که برای اتاق شما بزرگ است رفت و آمد را برای شما مختل می‌کند یا حتی برعکس میز مدیریت کوچک باعث می‌شود شما استفاده لازم را از میز خود نبرید.

دکوراسیون داخلی اتاق مدیران در یک محیط اداری مدرن

اگر محیط کاری شما و سبک کارتان با سبک دکوراسیون و مبلمان اداری مدرن شباهت دارد بهتر است اتاق  مدیریت را به صورت مدرن تجهیز کنید. بسته به نوع کار ممکن است رفت و آمد در اتاق مدیران کم باشد اما این دلیلی بر این نیست که نباید به دکوراسیون آن توجه کنیم. میز مدیریت مدرن می‌تواند از  بسیاری جهات بهترین انتخاب برای هر مدیری باشد در ادامه به این نکات اشاره می‌کنیم:

  • تغییر سلیقه عمومی به سبک مدرن
  • استاندارد بییشتر و ارگونومی در میز و صندلی مدیریتی مدرن
  • زیبایی و نمای مناسب با طراحی شیک
  • کارایی بالاتر به دلیل طراحی و تولید مهندسی شده

تجهیز دکوراسیون یک اتاق هم کار بسیار مهمی است. اگر اتاق مدیریت باشد که این موضوع اهمیت بیشتری را هم پیدا می‌کند. اگر شما یک سازمان و اداره بزرگی را مدیریت می‌کنید پس یک اتاق مدیریتی بزرگی را دارید که به راحتی می‌توانید از میز مدیریت مدرن به همراه مبل و نیم‌ست اداری، کتابخانه اداری مدیریتی و میز کنفرانس در اتاق خود استفاده کنید. اما اگر شما از یک اتاق کوچک بهره می‌برید و مدیر یک شرکت خصوصی هستید بهتر است در ادامه این مطلب همرا ما باشید.

مطالب مرتبط
مشخصات میز مدیریت ام دی اف چیست؟

ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست؟

تفاوت میز مدیریت و میز کارشناسی

چگونگی تعیین قیمت میز مدیریت

مدیران یک شرکت خصوصی و جمع و جور اتاق بزرگی را ندارند. این اتاق‌ها باید به خوبی تجهیز و تکمیل شوند. استفاده از میز مدیریتی مدرن تنها راه برای این سبک از محیط‌های می‌باشد. صندلی اداری مدرن در کنار میز مدیریت مدرن می‌تواند زیبایی بسیار خوبی را به فضای کاری شما بدهند اما موضوع فقط زیبایی نیست. مدیریت باید بتواند امور روزانه خود را به راحتی پشت میز و صندلی خود انجام دهد و بدون احساس خستگی به کار خود ادامه دهد. این مسئله تنها با خرید میز مدیریت مدرن از مبلمان اداری یکتا امکان پذیر است چراکه طراحی استاندارد و تولید بی نقص میزهای مدیریتی ما و همینطور استفاده از بهترین متریال جهت تولید محصولات باعث ایجاد نمای زیبا در محیط مشتریان و کارایی بالا برای کاربران می‌شود.

ارتفاع مناسب میز مدیریت مدرن چقدر  است؟

ارتفاع میزهای مدیریت مدرن مبلمان اداری یکتا می‌تواند بسته به فیزیک کاربرش تغییر پیدا کند اما آیا هر تغییری در ابعاد یک میز مدیریت امکان پذیر است؟ در جواب باید گفت که تغییرات امکان پذیرند اما به شرطی که ابعاد به نسبت مناسب یکدیگر تغییر کنند که میز مدیریت از شکل و فرم اصلی خود نیافتد. میز مدیریت مدرن نیز مانند سایر میزهای اداری مدیریتی از ارتفاعی حدود ۷۲ الی ۷۵ سانتی متر بهره می‌برند که این اعداد قابل تغییرند.

خرید میز مدیریت مدرن

برای خرید هر نوع میز اداری بهتر است ابتدا چند مورد را بررسی کنید:

  • ابتدا متراژ محیط خود را تخمین بزنید؛
  • در قدم دوم تعداد میزهای مد نظر را بررسی کنید؛
  • طرح‌های مختلف میز مدیریت را دیده و باتوجه به سبک کارتان جند نمونه را انتخاب کنید؛
  • ابعاد میز مدیریت مد نظر خود را تخمین بزنید؛
  • رنگ و طرح‌های نهایی را با جندین نفر مورد بررسی قرار دهید.

بعد از انجام این کارها می‌توانید با مشاوران و کارشناسان این زمینه صحبت کنید تا بهترین پیشنهادات را از روی تجربه و تخصصشان به شما بدهند.

 

برای خرید میز مدیریت مدرن، بودجه نیز بسیار مهم است. قیمت میز مدیریت مدرن در قیمتی به صرفه است چرا که طراحی و تولید مناسب و استفاده از متریال با کیفیت با استحکام و مقاومت بالا این نوع میزهای مدیریتی را برای چندین سال تضمین می‌کنند.

برای مشاهده محصولات میز مدیریت مبلمان اداری یکتا به لینک زیر مراجعه کنید

میز مدیریت <