مبلمان اداری ارگونومی

در رعایت اصول ارگونومی ، به منظور فراهم کردن یک موقعیت مناسب برای نشستن باید در قسمت عضلات پشت و گردن حداقل فشار را نسبت به کفه صندلی داشته باشیم که تقریبا با زاویه ۵ درجه قدرت جابجایی نسبت به وزن فرد را داشته باشد و در نتیجه با تکیه بر پشتی احساس راحتی کامل به فرد دست دهد، زاویه کفه صندلی با پشتی تقریبا باید ۱۰۵ درجه باشد ( ۱۰۰-۱۱۰ درجه ) و ارتفاع آن برای نوع متوسط حدود ۶۴.۵ سانتیمتر باشد، پشتی باید در ناحیه کمر دارای بر جستگی به سمت جلو باشد که به تدریج به طرف بالا از برجستگی آن کاسته شده و هم تراز سطح پشتی شود.

مبلمان اداری ارگونومی

مبلمان اداری ارگونومی لازمه هر شرکت و کسب و کار است که دلیل بر پیشرفت و توسعه آن شرکت می شود، مبلمان ادرای ارگونومی بر سه جنبه مهم اثر گذار است، :

۱- افزایش بهره وری

۲- صرفه جویی در هزینه 

۳- سلامت کارکنان.

پس بسیار مهم است که بدانیم تنها با توجهی عمیق به این ۳ مورد تا چه میزان می توان بر گردونه موفقیت در دنیای کسب و کار نشست و به عبارتی آن را هدایت کرد.

بیشتر بخوانید:خرید میز های اداری ارگونومیک و استاندارد

در اینجا چند مورد بسیار موثر در مبلمان اداری ارگونومی وجود دارد:

۱- در یک صندلی خوب سرمایه گذاری کنید. مهم است که سعی کنید صندلی های مختلف را قبل از تصمیم به خرید، نسبت به راحت بودن آن اطلاع پیدا کنید. صندلی های اداری ارگونومی بسیار مناسب هستند. این صندلی ها برای طراحی نشسته / ایستاده، انعطاف پذیری، حرکت و تنظیم ارتفاع طراحی شده اند. انتخاب درست صندلی اداری نخستین گام برای برآورده کردن ۳ مورد گفته شده در بالا است.

۲- ایستاده باشید، این یک واقعیت شناخته شده است که افرادی که بیش از حد نشسته اند، به بیماری های قلبی، دیابت و مرگ زودرس دچار می شوند. منظور از ایستاده باشید به این معنا است که حتی صندلی اداری مناسب و ارگونومی هم باعث نمی شود شما لحظاتی را از روی صندلی بلند شده و حرکتی انجام دهید. برخورداری از سلامت روحی و جسمی باعث افزایش بهره وری می شود.

مبلمان اداری ارگونومی

۳- قیمت مبلمان اداری بسیار مهم است، شما با خریداری یک مبلمان اداری ارگونومیک می توانید تا سال های کسب و کار خود را بیمه کنید، مبلمان اداری خوب نخشتین گام در صرقه جویی در هزینه ها است. مبلمان اداری گستردگی بسیاری دارد، ولی در این بین می توانید با مراجعه به سایت های فروشگاهی معتبر جهت خرید اقدام کنید.

شرکت تجهیز دفتر یکتا ، ارائه دهنده انواع میز اداری ، پارتیشن اداری ،مبلمان و تجهیزات اداری ، با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن توانسته تا در این صنعت یک برند معتبر و یکی از بهترین فروشندگان مبلمان اداری در تهران و ایران باشد . انواع مبلمان اداری مدرن را با طراحی های لوکس و خاص از ما بخواهید .02144620086