چه مواردی کارکنان شما را دور از استرس قرار می دهد؟

آیا سطح استرس بالا در دفتر شما وجود دارد؟ فکر کنید آیا طراحی داخلی دفتر شما ممکن است استرس را ایجاد کند. فقط چند تغییر می تواند تفاوت بزرگی فراهم کند و فضای بسیار آرامش بخش را برای شما و کارکنتان فراهم می کند. نگاهی به این ایده ها بیاندازید و ببینید چگونه می توانید فضای اداری خود را طراحی کنید.

رنگ دیوارها بسیار مهم است. رنگ ها بیان کننده احساس و توانایی اثر بر خلق و خوی فرد را دارد. رنگ هایی که بیش از حد شدید هستند می توانند منفی یا استرس زا باشند. در واقع، یک مطالعه انجام شده نشان داد که قرمز افزایش استرس را در میان مردم افزایش می دهد، در حالی که سبز و سفید چنین نقشی ندارند. برای آرام کردن فضای خود، رنگ هایی مانند آبی، سبز و دیگر رنگ های خنثی را در نظر بگیرید. با این حال، چند رنگ آرام بخش را تصادفی انتخاب نکنید و انتظار این را داشته باشید که با هم کار کنند. مهم است که از یک طرح رنگی در سراسر دفتر استفاده کنید. این باعث می شود که دفتر بیشتر ، حرفه ای و آرام باشد.

سطح متعادل را حفظ کنید. دیوارها را با تصاویر بی جهت یا موارد دیگر که باعث اختلال و سردرگمی می شوند، پر نکنید. با حفظ سطوح متوازن، ما به طور مساوی از فضای دیوار استفاده می کنیم و فضای سفید روی دیوار را پر می کنیم. برای مثال، تنها یک دیوار خالی با تصویری زیبا چیدمان کنید. این یک تعادل ساده بین دو سطح ایجاد می کند.

فضاهای کاری پر سیم در همه جا می توانند موجب ناامیدی شوند، به خصوص اگر آنها سیم های پیچیده باشند. نگاهی به سیم های کثیف، نشانه اختلال است و می تواند باعث ایجاد ناخودآگاه در میان کارکنان شود. یک فضای کاری منظم، ارامش را برای کارکنان فراهم می کند. اگر شما نمی توانید بی سیم را جایگزین کنید، از طریق سیستم مدریت سیم ها برای پنهان کردن آن ها استفاده کنید.

زندگی را اضافه کنید، چندین گیاه را در فضای کاری خود قرار دهید تا زندگی شما را افزون سازد. با یک دفتر پر از پلاستیک، فلز و سیم، این محل چیزی کم دارد. گیاهان کوچک می توانند فضا را متعادل کنند و لذت و شادابی زیادی را به روزهای کاری شما اضافه کنند.

استرس و طراحی داخلی فضا، می تواند به شدت باعث کاهش استرس در دفتر شود و فضای کم تنش به معنی محیطی کارآمدتر و شاداب تر است. اگر می خواهید بیشتر در مورد طراحی داخلی برای دفتر خود بدانید، با ما تماس بگیرید.