معرفی انواع میز کارگروهی  آدینا :


 آدینا ،با بکار گیری طراحان خبره و حرفه ای سعی کرده تا انواع میز کارگروهی از دو نفره تا 8نفره را بصورت مدرن و شیک طراحی و در بازار به فروش برساند . در زمان طراحی این میزهای کارگروهی علاوه بر لوکس بودن اقتصادی بودن آنها نیز مدنظر بوده و سعی شده تا رنج های مختلف قیمت برای بازار فروش ارائه گردد.


میز کارگروهی مدرن :



این میزهای کارگروهی سفارشی مناسب فضای کاری کوچک و همچنین محلهاییکه کار تیمی در آن اولویت دارد میباشند. همچنین این میزها بگونه ای طراحی شده اند که نگهداری پرونده ها و فایلهای کارمندان براحتی در کنار میز صورت پذیرد . عمده میزهای کارگروهی طراحی شده در مبلمان اداری آدینا بهمراه کتابخانه اداری  و فایل نگهداری پرونده میباشند. معمولا از پارتیشنهای اداری و جداکننده ، برای شخصی سازی فضای کاربری پرسنل ، در میزهای کارگروهی استفاده میشود .


میز ورک استیشن :


میز کارگروهی که بعضی ها به آن لقب میز ورک استیشن یا حتی میز استیشن داده اند یک میز اداری مدرن است که بدلیل کمبود فضا یا روابط کاری، بین 2نفر یا بیشتر تقسیم شده است .معمولا میز کارگروهی مدرن از 2 نفره شروع شده و به 8نفره ختم میشود .میز گروهی با دیوایدر فضای پرسنل را جدا میکند . میز کارمندی گروهی معمولا بصورت سفارشی و با ابعاد دلخواه مشتری ساخته میشود اگر شما قصد خرید یک میز اداری کار گروهی را دارید حتما با دفتر فروش مبلمان اداری آدینا تماس بگیرید ما مجموعه متنوعی از میزهای کارگروهی مدرن و لوکس را برای شما تولید کرده ایم .


میز کارگروهی سفارشی :


این میزهای کارگروهی سفارشی مناسب فضای کاری کوچک و همچنین محلهاییکه کار تیمی در آن اولویت دارد میباشند. همچنین این میزکارگروهی بگونه ای طراحی شده اند که نگهداری پرونده ها و فایلهای کارمندان براحتی در کنار میز صورت پذیرد . عمده میزهای کارگروهی طراحی شده در آدینا بهمراه کتابخانه اداری مدرن و فایل نگهداری پرونده میباشند. در دکوراسیون اداری نوین ، معمولا از پارتیشنهای اداری و جداکننده لوکس ، برای شخصی سازی فضای خاص کاربری پرسنل ، در میزهای کارگروهی استفاده میشود .


انواع میز کارگروهی تولید شده در مبلمان اداری آدینا عبارتند از :


میز کارگروهی دو نفره نظیر :



میز کارگروهی ADINA300،میز کارگروهی ADINA320،میز کارگروهی ADINA340 ،


میز کارگروهی سه نفره نظیر:


میز کارگروهی ADINA330،


میز کارگروهی چهارنفره نظیر:


میز کارگروهی ADINA370B،میز کارگروهی ADINA370C،میز کارگروهی PR309،


میز کارگروهی شش نفره نظیر:


میز کارگروهی ADINA370A،میز کارگروهی ADINA370D،میز کارگروهی ADINA308،میز کارگروهی PR460،


 



برای پرسنلی که فعالیتهایشان نزدیک به هم بوده و ارتباط کاری بیشتری دریک دپارتمان کاری دارند از میز کارگروهی استفاده می شود در زمان طراحی میز کارگروهی باید تمهیدات لازم برای عبور کابلهای برق و شبکه دیده شود این میزها معمولا با دیوایدرهای کوتاه شیشه ای یا ام دی اف برای حفظ حریم خصوصی هر کدام از یکدیگر منفک می شود که ارتفاع دیوایدرها بسته به خواست مشتریان بین 20الی 40 سانتیمتر خواهد بود .

برای انتخاب و خرید و انجام مشاوره با کارشناسان ما با شماره 02144620089 تماس بگیرید.