امروزه، دیگر نمی توان محبوبیت پارتیشن های شیشه ای را انکارکرد زیرا این پارتیشن ها نه تنها مدرن و از نظر ظاهری زیبا هستند، بلکه فضای کاری با مزایای مختلف در اختیار ما می گذارند. اگر نیاز به چند پارتیشن جدید برای دفترتان دارید و علاقمند هستید که بدانید پارتیشن های شیشه ای چه فوایدی برای شما دارند، قطعا به سراغ مقاله درستی آمده اید، زیرا ما شش مزیت اصلی استفاده از این نوع پارتیشن ها را به شما ارائه خواهیم داد:

نور طبیعی

پارتیشن های شیشه ای انتشار نور طبیعی را در فضای کار شما به حداکثر می رسانند. این امر به ویژه در صورتی مفید خواهد بود که پنجره ها در یک طرف قرار داشته باشند تا نور خورشید، بیشتر از فضاهای داخلی عبور کند. این موضوع نه فقط به شما این امکان را می دهد تا در قرار دادن نورهای مصنوعی صرفه جویی کنید، بلکه وجود نور طبیعی می تواند برای سلامتی و آسایش کارکنان شما حیرت آور باشد.

صرفه جویی

این دیوارها برای هر فضای کاری گزینه ای کاملا مقرون به صرفه هستند، زیرا می توان آنها را به راحتی و به سرعت نصب کرد. آیا هرگز شده است که مجبور باشید همه دفترتان را دوباره بچینید، و این کار را هم سریع و هم بدون هیچگونه مشکلی انجام بدهید؟ آیا هرگز شده است تصمیم بگیرید محل کارتان را جابجا کنید؟ شما می توانید پنل های شیشه ای را از هم جدا کرده و با خودتان ببرید. استفاده از این پارتیشن ها باعث می شود پولتان را در نصب و تغییرات آینده ذخیره کنید.

 

حریم خصوصی

یکی از دلایل اصلی که مردم علاقه ای به دیوارهای شیشه ای ندارند این است که آنها مایلند حریم خصوصی داشته باشند. اگر مایل به برگزار کردن ملاقات ها یا جلسات خصوصی هستید، دیوارهای شیشه ای مناسب نخواهند بود. با این همه، خبر خوب این است که شیشه های کدر یا حتی رنگی و پرده برای پارتیشن های دو جداره این امکان را به کارکنان میدهد که بدون از دست دادن هیچ یک از مزایای گفته شده، حریم خصوصی خود را داشته باشند.

 

کاهش صدا

بسیاری از مردم ترجیح می دهند که از پارتیشن هایی استفاده کنند که به شکل مناسبی از پخش صدا در تمام شرکت جلوگیری می کند. دلیل دیگری که مردم پنل های شیشه ای را نمی پسندند این است که مانع صوتی مفیدی ایجاد نخواهند کرد. واقعیت این است که این پنل ها در واقع توانایی بیشتری در بلوکه کردن صداهای بیرونی دارند، در حقیقت شیشه های دولایه بهترین ماده برای جلوگیری از آلودگی صوتی هستند.

تنوع

در حال حاضر پارتیشن های بسیاری وجود دارند که می توانند بهترین هماهنگی را با دفتر شما و شرایط مورد نظر شما داشته باشند. شما می توانید از بین تخته مخصوص نصب به دیوار و  پارتیشن شیشه ای، با چارچوب و بدون چارچوب، با ارتفاع کامل و با ارتفاع نصفه یکی را انتخاب کنید. حتی این امکان وجود دارد که بتوانید پنل هایی با مشخصات مورد نظرتان داشته باشید و فضای کارتان نمایی منحصر به فرد داشته باشد.

 

نمای مدرن

این روزها، بیشتر فضاهای کاری را طوری طراحی می کنند که تاجایی که امکان داشته باشد مدرن به نظر برسد. با تمام اینها وقتی مراجعه کنندگان وارد دفتر شما می شوند، در دقایق اولیه دیدگاهی نسبت به شما در ذهن آنها شکل می گیرد. آیا نمی خواهید دیدگاه آنها نسبت به شما خوب باشد؟ دیوارهای شیشه ای می توانند فضای کاری شما را مدرن کنند که در نگاه اول نظر بیننده را جلب کرده و نقطه نظر او را کاملا مثبت می کند.

منبع :مبلمان اداری آدینا