عوامل زیادی در کسب آرامش در محیط کار و اداره وجود دارند ولی ما در وبلاگ تخصصی مبلمان اداری آدینا امروز تمرکزمان را روی بحث استفاده از مبلمان اداری مدرن و تاثیرات  آن در آسایش و راحتی کارکنان میباشد . این موضوع مهمی است که افراد در محل کار خود احساس آرامش و راحتی کنند . در ادامه با آدینا همراه باشید :

فاکتورهای بسیاری در ایجاد آرامش و اطمینان خاطر در افراد تاثیر گذار هستند که یقینا یکی از این فاکتورها استفاده از مبلمان اداری مدرن در محیط کار میباشد. زیرا افراد دائما با این وسایل ، لوازم و ملزومات در ارتباط میباشند . در این نوشته امروز می خواهیم با هم تعدادی از ویژگیهای این مبلمان ها را مورد بررسی قرار دهیم  و از تجربیات پرسنل فنی آدینا  در این راستا بهره مند شویم ،بنابراین بهتر است این مطلب جذاب را از دست ندهید، یقینا  در پایان این نوشته  اطلاعات خوبی برای انتخاب مبلمان اداری مدرن بدست خواهید آورد .

فایل های چند کشو  و کمد بایگانی مدرن 

در هر سازمانی مدیریت می داند که محل نگهداری اسناد و فایلها در کنار پرسنل باید باشد بنابراین فایل های چند کشو  و کمد بایگانی مدرن  یکی از مهمترین ارکان مبلمان اداری مدرن میباشد . این ملزومات بطور  مستقیم با کلاسه بندی و ترتیب دهی اسناد فنی و مدارک سر و کار دارند و اگر وجود نداشته باشد ، یقینا پرسنل برای یافتن  اسناد و مدارک و برگه های مورد نیازشان به دردسر خواهند افتاد. مزیت این نوع فایل ها و کمد های بایگانی که در زیر چند نمونه از آنها را ما برای شما تدارک دیده ایم نگهداری مدارک با امنیت کامل و زیبایی بخشی به محیط کار میباشد .

حتما بخوانید :از سیر تا پیاز در مورد مبلمان اداری 

کتابخانه اداری کوتاه مدرن و بروز زیبایی بخش اتاق مدیریت

کتابخانه های نگهداری اسناد  می توانند انواع مختلفی داشته باشند ولی ما در مبلمان اداری آدینا استفاده از کردانزا یا کتابخانه کوتاه مدیریتی را برای اتاق مدیریت پیشنهاد میکنیم . این کتابخانه اداری را میتوان بعنوان ویترینی برای نگهداری مجسمه ، قاب عکس و ... نیز استفاده نمود  کردانزاها در مبلمان اداری آدینا میتوانند هماهنگ با میزهای مدیریتی تولید شوند .

میز مدیریت مدرن

مبلمان اداری مدرن باعث ارزش بخشی و ایجاد شخصیت برای برند سازمانی میباشند ، در طراحی و چیدمان اداری و  دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت، که قلب یک سازمان و مهم ترین بخش هر فضای کاری میباشد . با توجه به جایگاه سازمانی اتاق مدیریت باید به انتخاب مبلمان این اتاق توجه زیادی کرد. ما در آدینا پیشنهاد می در انتخاب آن دقت و توجه زیادی داشت. به نظر من میزهای مدیریتی ساخته شده توسط گروه محیط آرا دارای کیفیت و قابلیت بالایی است. 

بیشتر بخوانید:ملزومات اداری و توصیه های مفید برای انتخاب آن 

میز کارشناسی مدرن  

پس از میز مدیریت مدرن ، میز کارشناسی مدرن  در درجه دوم  اهمیت قرار می گیرد .  طراحی این میز های اداری  باید بشکلی باشد که بتواند تمام فعالیت های روزانه یک پرسنل  را بپوشاند، بازه حرکتی لازم و مناسب را برای انجام فعالیت های او فراهم کند، دارای قسمت های زائد و بی مورد نباشد چرا که این بخشهای اضافی  ممکن است حرکت آزاد را از نفر پشت میز بگیرد و با گذشت زمان  باعث خستگی در فرد و آسیب رسیدن جسمانی به او گردد. ابعاد مناسب در طراحی مدرن برای میزهای اداری باید لحاظ گردد .

قفسه  مجلات و نشریات 

در لابی و سالن انتظار اکثر دفاتر کاری مدرن  قفسه مجلات و نشریات وجود دارد. این قفسه ها به شما بعنوان صاحب کسب و کار  این اجازه  را می دهند که نشریات و مجلات مربوط به کار خود را طبقه بندی و مرتب نمایند و  و ضمن دسترسی راحت تر به آن، با دادن حق انتخاب به مشتریان برای مطالعه این مجلات ،به دکوراسیون داخلی فضای اداری با مبلمان های اداری مدرن  جلوه ای خاص ببخشید. 

کانترهای بانکی مدرن

کانترهای  بانکی نیز  یکی از زیر مجموعه های  مبلمان های اداری مدرن  میباشند که شاید کمتر نام آن ها را شنیده باشید، شاید هم اصلا نشنیده باشید، اما به هر حال برای فضاهایی  که عملیات های بانکی و مالی دارند و حتما تجهیزاتی مانند دستگاه های خود پرداز دارند، به این مبلمان ها احتیاج پیدا می کنند. 

میز پرینتر 

 

پرینتر تجهیزاتی است که در همه سازمانها به وفور یافت میشود .هر فضای اداری نیاز به یک الی چند پرینتر دارد بهتر است برای پرینترها میزهای جداگانه ای در نظر بگیرید . چرا که پرینتر ها نیاز به محفظه ای برای دپوی کاغذ دارند که میز های مخصوص پرنتر این امکان را فراهم می کند، مبلمان اداری آدینا  با توجه به ماشین آلات پیشرفته ای که دارد امکان تولید هر نوع مبلمان اداری سفارشی را دارا میباشد برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافیست با شماره 02144620086 تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرس  www.adyina.com  مراجعه نمایید .