مبلمان اداری خاص ، آیا با مبلمان اداری میتوان خاص شد .

ابتدا بگذارید ببینیم مبلمان اداری خاص چیست ؟ شاید پاسخ دادن به این سئوال به همین سادگی نباشد البته دلیل آن هم بر میگردد به خود کلمه خاص و درک و برداشت هر فرد از این کلمه ،بعبارت دیگر خاص بودن  میتواند یک برداشت ذهنی متفاوت در بین افراد با مدارج علمی و تحصیلی و حتی اجتماعی مختلف باشد .

ولی بگذارید ابتدا این سئوال را مطرح کنیم که  اگر طراحی یک مبلمان اداری  خاص باشد آن محصول نیز خاص میگردد یا این منحصر بفرد بودن برمیگردد به  مواد اولیه محصولات تولیدی اداری که باید خاص و بنوعی یونیک باشند .خوب بگذارید ببینیم اصلا  خاص بودن چه مفهومی دارد ، و یک محصول اداری خاص به چه چیزی گفته میشود ؟

در ذهن خیلی از افراد خاص بودن صرفا یک محصول اداری نیست بلکه یک تفکر و پرستیژ کاری است . بسیاری از افراد خبره در امر دکوراسیون و یا افراد با سلیقه و یا افرادی که با یک بینش و نگرش خاصی به همه پیرامون خود مینگرند ایده ها و نظرات بسیار جالب و مهیجی برای مبله کردن دفتر کار خود دارند یک ایده خاص  که کمتر افرادی قبل از آن در جایی توانسته باشند مشاهده کنند و البته این ایده بقدری جذاب است که میتواند حداقل برای لحظاتی مشتری را در جای خود میخکوب کند و او را وادار به تحسین نماید .

مشتریان مبلمان اداری خاص معمولا سازمانها و افرادی میباشند که کار اصلی آنها یا فروش ایده های ناب است و یا خدماتی که به مشتری میدهند باید خلاقانه باشد بنابراین برای نشان دادن این قدرت ایده پردازی خود از مبلمان اداری خاص استفاده میکنند تا مشتری را تحت تاثیر قراردهند .

معمولا در طراحی مبلمان اداری خاص از المانهای مدرن و امروزی استفاده میشود بدین معنی که علاوه بر زیبایی و استفاده از متریال منحصر بفرد ، از تکنیک تغییر کاربری هم استفاده میشود مثلا یک صندلی کنفرانس میتواند تبدیل به یک تخت شود یا یک میز کنفرانس میتواند به یک میز کارگروهی تبدیل شود و یا یک میز کار میتواند تغییر ارتفاع دهد که البته هم میتواند بصورت دستی و هم اتوماتیک باشد .