مواردی درباره مبلمان اداری جدید

ما در آدینا ، بعنوان طراح و تولید کننده مبلمان اداری مدرن ، برای خود نقش سازنده ای در ارتقا دانش مشتریان خودمان تعریف کرده ایم و آن این موضوع است که مشتری آگاه و با سلیقه سطح کیفیت سازمان و نام و برند آدینا را ارتقا خواهد داد بنابر این اصل هرازگاهی  تیم تولید محتوای شرکت مبلمان و لوازم اداری آدینا با ارائه مقالاتی در مورد مبل و ملزومات اداری و همچنین سبک های دکوراسیون اداری سعی دارد تا این رسالت خویش را بدرستی انجام دهد امروز برای شما مشتریان عزیز مقاله ای در مورد مبلمان و صندلی اداری جدید تهیه کرده ایم که امیدواریم همین مقاله خلاصه نیز بتواند در جهت ارتقا سطح آگاهی شما در مورد دانش مبلمان و فضای اداری تاثیر بسزایی داشته باشد در ادامه از شما همراهان همیشگی وبلاگ آدینا دعوت میکنیم تا با ما همراه باشید :

چرا مبلمان اداری جدید ؟

دنیای مدرن امروز باعث شده تا رقابت بین سازمانها در کسب و کار جدی تر شود و بنابراین کارکنان باید ساعات بیشتری را در محل کار بمانند و بطور موثر و بهره ور تر کار کنند .این بدان معنی است که کارکنان بشتر با چالشهای ناشی از خستگی روبرو میشوند . بنابراین نه تنها انتخاب و خرید مبلمان اداری جدید مهم است بلکه مهمتر از آن نگهداری صحیح و اصولی مبلمان اداری میباشد تا سلامت و شادابی پرسنل شما حفظ شده و بتوانند برند شما را محافظت کرده و آنرا ارتقا دهند .اگر میخواهید بدانید که وقت تعویض مبلمان موجود و زمان خرید مبلمان اداری جدید رسیده است موارد زیر را در سازمان خود کنترل کنید :

.چه چیزهایی باید در مورد فضای اداری کنترل شوند ؟

آیا کارکنان مدام از صندلی های اداری خود شکایت میکنند؟

اگر کارکنان شما مدام از خستگی عضلانی و درد مفاصل خود صحبت میکنند محتاط شوید و با دقت موضوع را بررسی کنید شاید زمان آن فرارسیده است که صندلی های موجود را کنار گذاشته و مبلمان اداری جدید جایگزین آنها بنمایید .

استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک را سرلوحه کار خود قرار دهید :

حتما این بار از مبلمان اداری ارگونومیک استفاده کنید و مطمئن باشید که علاوه بر استاندارد بودن راحتی و آسایش پرسنل را نیز تضمین میکنند زیرا مبلمان اداری ازگونومیک منجر به افزایش روحیه تعامل و همکاری بین پرسنل میگردد و کارکنان را سالم تر و شادابتر میکند و همچنین به پرسنل این پیام را میرساند که شما برای سلامتی آنها ارزش خاصی قائل هستید .ما در مبلمان اداری آدینا این افتخار را داریم که کلیه صندلی های اداری خود را بصورت ارگونومیک طراحی و تولید کرده و آنرا با کارت گارانتی و ضمانتنامه کتبی دو ساله به مشتریان خود عرضه مینماییم .برای مشاهده صندلی های اداری ما در قالب انواع صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی ، و صندلی کنفرانس لطفا به اینجا مراجعه نمایید .

اگر تمایل به خرید انواع مبل و نیم ست اداری نیز دارید شرکت آدینا انواع مبل تک نفره ، دو نفره و سه نفره خود را با قیمت مناسب و طرحهای متنوع برای شما مشتریان عزیز ارائه نموده است قیمت مبل و صندلی اداری در سایت آدینا بروز میباشد  لطفا برای اطلاع از قیمت ها به اینجا مراجعه نمایید.

  • میز های تکنفره یا میزهای کارگروهی

    • دیگر کمتر از میزهای تکنفره استفاده میشود و بیشتر از میزهای کارگروهی برای ترویج همکاری و تعامل و ارتباط بیشتر استفاده میشود .ایستگاه های کاری باید در فضای اداری منعطف و قایل تنظیم باشند این امر برای کارکنان و پرسنل یک امر حیاتی و ضروری میباشد .یادتان باشد که الزامی نیست که همه ی میزها را کاملا جدا کنید، آن ها را می توان به عنوان یک میز اداری بزرگ و  برای همکاری بیتشر استفاده نمود .میزهای کارگروهی آدینا بصورت سفارشی و با ابعاد درخواستی و در طرح  و رنگ دلخواه شما طراحی و تولید می شوند لطفا برای آگاهی و استفاده از خدمات مشاورین ما در این رابطه با تلفن 02144620086تماس حاصل فرمایید .
  • کنتراست بیش از حد باعث ایجاد سردرگمی می شود

    • تنوع رنگ و سبک خوبست ولی زیاد آن مطمئنا میتواند آثار منفی بر فضای کاری و پرسنل شما بگذارد . اگر مخلوطی از سبک های مختلف مبلمان اداری را در شرکت خود ایجاد کنید ممکن است فاقد انسجام باشد و می تواند سردرگمی ایجاد کند و موردی منفی در سازمان شما محسوب شود . برداشت های اول، همیشه مهم ترین تصویر سازی در کسب و کار میباشد. هنگامی که کارکنان، شرکا و مشتریان آینده ، با دیدن فضای کار شما  یک اشتباه از برند شما برداشت میکنند و  پیام درستی در مورد کسب و کار شما ارسال نمی شود. در عوض، مبلمان جدیدی را انتخاب کنید که مفهوم برند و استراتژی حرفه ای را بیان می کند.در این زمینه بهتر است از نظرات کارشناسان برندینگ استفاده کنید .این یک تخصص ویژه است و اهمیت آن بقدری هست که شما بخواهید در رابطه با ان سرمایه گذاری کنید .
  • مبلمان اداری جدید ارسال پیام جدید به کارکنان و مشتریان

    • به احتمال زیاد شما هم در فضای کاری خود با مبلمان فرسوده مواجه شده اید که شرایط مناسب نداشته و نیاز به جایگزینی دارند.اکثر شرکتهایی که مبلمان اداری کهنه و فرسوده استفاده میکنند از ذهن و دل مشتریان خود اعتماد را پاک میکنند همه ما به آنها کمتر اطمینان میکنیم و خیلی راغب نیستیم که با آنها تجارت و یا دادو ستد داشته باشیم ، زیرا مبلمان قدیمی آنها این پیام را به ما ارسال می کند که آنها به اندازه کافی حتی برای خود ارزش قائل نیستند یا به اندازه کافی موفق نیستند تا بتوانند نقشی در بهره وری  و ارتقا آن  داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که نام تجاری، تصویر و کسب و کار شما به طرز چشمگیری با مبلمان اداری مدرن و منحصربه فرد به چشم می خورد.حتما از مشورت طراحان حرفه ای دکوراسیون اداری استفاده کنید و مطمئن باشید این یک سرمایه گذاری واقعی و ماندگار در کسب و کار شما میباشد .
    • از اینکه با حوصله این مقاله را مطالعه کردید از شما بسیار سپاسگزاریم تیم مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا با روی باز از نظرات اصلاحی شما عزیزان استقبال میکند با ما در تماس باشد .