راهنمایی اصولی برای  خرید مبلمان اداری با کیفیت

سلام به شما خوانندگان محترم مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا ، امروز همکاران ما در بخش تحریریه وبلاگ آدینا تصمیم گرفتند تا بار دیگر بحث خرید مبلمان اداری را البته خرید مبلمان اداری مدرن و  با کیفیت را بعنوان یک موضوع اساسی برای تدوین مقاله انتخاب کنند چون باعتقاد ما تمام کسب دانش چه در زمینه تخصصی و فنی ، و چه در زمینه تکنیکهای مذاکره در نهایت باید به فرآیند انتخاب مبل اداری و خرید ملزومات اداری منجر شود . از شما همراهان همیشگی و علاقمندان به مطالب تخصصی در مورد مبلمان و ملزومات اداری دعوت میکنیم تا در ادامه با ما همراه باشید :

آیا شما قصد دارید کار طراحی و دکوراسیون اداری دفتر خود را شروع کنید اما نمی دانید چگونه ؟خوب وقت خوبی برای پرسیدن بعضی از سئوالات در این زمینه است . شما با پرسیدن مجموعه ای از سئوالات مهم در مورد مبلمان اداری مورد نظر خود و همچنین ویژگیهای دفتر کار خود ، میتوانید مبلمان اداری با کیفیت و لوازم اداری مورد نیاز خود را راحتتر خریداری نمایید . برای طی مسیر انتخاب و خرید ملزومات اداری با کیفیت حداقل باید چند پرسش اساسی را از خود مطرح نمایید .مشاورین ما در شرکت آدینا با جمع آوری این سئوالات کاربردی سعی کرده اند تا شما را قدم به قدم راهنمایی کنند .این سئوالات باید برروی برداشت شما از یک محیط ایده آل کاری تمرکز داشته باشند و اینکه چگونه میتوانید با باز طراحی دفتر خود ، مبلمان اداری و چیدمان خود را ارتقا دهید . ولی قبل از اینکه سئوالاتی که باید از فروشنده بپرسید را عنوان کنیم به مهمترین سئوالی که باید از خودتان بپرسید می پردازیم اولین سئوالی که هر فرد در این زمینه باید از خود بپرسد اینست :"چگونه میتوانم یک محیط کار ایده آل برای سازمانم فراهم آورم ؟"

با پرسیدن این سئوالات میتوانید درک کنید که آیا خرید از یک شرکت فروشنده مبلمان اداری معتبر میتواند تضمین کننده دریافت کالا از یک منبع با کیفیت بالا باشد ، آیا خدمات پس از فروش و گارانتی محصول نیز اهمیت دارند ؟پرسشهای زیادی وجود دارند که شما میتوانید از خود بپرسد ، اما همه آنها ضروری نیستند ما در اینجا سئوالاتی که از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردارند را مطرح میکنیم :

  • سئوال اول :مراجع شما برای انتخاب و خرید ملزومات اداری چیست؟

    • حتما از فروشنده مبلمان اداری بخواهید که کیفیت مبلمان اداری را برای شما تعیین کند که در چه چیزی است؟ شما می خواهید بعنوان مشتری این تجربه را بیاموزید تا بدانید که آیا خرید مبلمان اداری سرمایه گذاری مناسبی میباشد یا نه ؟این نکته را بخاطر داشته باشید، که شما می خواهید از یک مبلمان اداری استفاده کنید که ارزش استفاده از آن را داشته باشد.
  • سئوال دوم :آیا می توانید در مورد قیمت تحویل کالا در محل سازمان به من بگویید؟

    • این مسئله خیلی مهم است که از فروشنده مبلمان اداری در مورد قیمت دقیق آن  بپرسید، از آنجاییکه هیچکس  هزینه های غیرقابل پیش بینی مانند هزینه های حمل و نقل، مالیات و نصب مبلمان را نمی خواهد.بنابراین قیمت کالا را با هزینه های حمل و نصب و کارگری و ارزش افزوده بپرسید یعنی ، هزینه کل را بپرسید.

بیشتر بخوانید :در موقع خرید مبلمان اداری چه چیزهایی را تست کنید ؟

  • سئوال سوم : چه مدت برای تحویل کالاییکه سفارش داده ام باید منتظر بمانم ؟

    • این در حالی است که در مورد شهرت فروشنده مبلمان اداری برای اثبات پایبندی به تعهد زمانی خود و ارائه به هنگام محصول  شما باید تحقیقات لازم را انجام دهید. شما می خواهید از یک فروشنده خرید کنید که زندگی شما را راحت تر می کند، نه اینکه در شما ایجاد تنش و استرس  کند. همچنین ، شما باید در مورد سیاستهای عودت و  بازگشت کالا نیز از فروشنده سئوال بپرسید.
  • سئوال چهارم :باید درباره خط مشی بازگشت شما در مورد کالا چه چیزهایی را بدانم؟

    • این اهمیت دارد که بخواهید بپرسید، زیرا گاهی اوقات مبلمان اداری آن تاثیر دلخواهی که شما میخواهید را در فضای کاری ایجاد نمی کند. اگر شما نیاز به بازگرداندن ببعضی  از مبلمان و لوازم اداری خریداری شده را داشته باشید ، درباره هزینه های بازپرداخت و سایر مواردی که باید بدانید بپرسید.
  • سئوال پنجم :آیا می توانید به من در مورد سیاست گارانتی و ضمانتنامه های اجرایی مبلمان اداری خود شرح دهید ؟

    • مهم نیست که شما چه نوع مبلمان اداری  برای دفتر کار خود انتخاب و خریداری می کنید، شما باید  در مورد گارانتی و شرایط ضمانت آن از جمله تعمیرات و خرابی قطعات و سرویس های دوره ای اطلاعات لازم را کسب کنید .متاسفانه ما در بخش فروش هر روزه با تماس افرادی مواجه هستیم که صندلی های خراب دارند و وقتی به آنها میگئوییم به جایی که صندلی اداری را از آنجا خریداری کرده اید برای تعمیر مراجعه کنید اعلام میکنند که صندلی کارت گارانتی ندارد یا شرکت و فروشگاه فروشنده صندلی جمع شده است . البته یقینا این عزیزان در زمان خرید فقط به قیمت کالا توجه کرده اند و نه به کیفیت و ضمانتنامه کالا و همچنین برند شرکتی که میخواهند از آنجا محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند .

آیا می خواهید بدانید چه نوع مبلمان و چه زمانی برای خرید آن مناسب است؟ از مسائل مربوط به مبلمان خود از شرکت آدینا بپرسید. ما اینجا هستیم تا به شما در مورد مبلمان مورد استفاده برای صنعت کسب و کار شما کمک کنیم و پیشنهادات خود را در مورد مبلمان اداری که نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده می کنند، بیان کنیم.

درصورتیکه قصد خرید مبلمان اداری مدرن و جدید برای کسب و کار و دفتر کاری خود دارید پیشنهاد ما در شرکت آدینا به شما اینست قبل از اقدام به هر کاری تا آنجا که میتوانید مقالات مربوط به انتخاب مبلمان اداری و خرید انرا در وبلاگ آدینا مطالعه نمایید و بعد با تماس با بخش مشاورین ما کلیه سئوالاتی که در مورد کیفیت ، قیمت ، دوام و سبک ملزومات اداری دارید را بپرسید . اگر نیاز به طراحی دفتر کار خود دارید پرسنل واحد طراحی ما با ارائه طرحهای زیبا و لوکس دکوراسیون اداری دفتر کار شما را متحول خواهند کرد .