چند نکته در انتخاب مبلمان اداری ارزان

همواره دغدغه قیمت و خرید ارزان مشتری را رها نمی کند . تحریریه مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا اینبار با سوژه قرار دادن مبلمان اداری ارزان سعی کرده تا مقاله ای را در خور شان شما خوانندگان وبلاگ آدینا ارائه نماید پس در ادامه با آدینا همراه باشید :

کسب و کار خودتان را راه اندازی کرده اید و امروزه تبدیل به یک سازمان موفق شده اید ؟ خوب مبلمان اداری بخش تفکیک ناپذیری از این فضای اداری موفق است .هر بخش جداگانه در فضای اداری شما باید محکم ، راحت و در خدمت هدفی از قبل تعیین و برنامه ریزی شده باشد . با این اوصاف ، باز برای خرید مبلمان اداری نیاز نیست زیاد هزینه کنید .در ادامه تعدادی گزینه عالی و ارزان که برای شما مقرون بصرفه باشد ارائه شده است تا در زمانی که نیاز به مبلمان اداری و لوازم جانبی با کیفیت دارید بتوانید از آن استفاده کنید :

 حتما بخوانید :مبلمان اداری کلاسیک و ویژگیها و خصوصیات محصولات سبک کلاسیک 

مبلمان اداری چوبی

 مبلمان اداری چوبی به طور وصف ناپذیری  منعطف  است و نیاز به توجه و هزینه های نگهداری پایین تری دارد. این نوع ملزومات  اداری بخاط استفاده از مواد طبیعی دارای طول عمر بالاتر نسبت به انواع دیگر میباشند که عموما در فضاهای اداری استفاده میشوند با اینکه اگر بررسی کنیم متوجه میشویم قسیمت یک میز اداری چوبی به مراتب بیشتر از یک میز اداری با ام دی اف است ولی زمانیکه به ارزش کلی ان توجه میکنیم درک بهتری نسبت به ارزش سرمایه گذاری صحیح و فایده آن میبریم . چوب بیشترین قسمت از مبلمان اداری چوبی را تشکیل میدهد و با توجه به اینکه این ماده سالها طول میکشد تا خراب و فاسد شود پس به صرفه تر است برای یک گزینه ارزان تر که دارای ظرافت و زیبایی نیز باشد، یک میز اداری از چوب نرمی مانند: کاج را انتخاب کنید.البته چوب راش نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید :میز مدیریت سلطنتی چوبی 

استفاده از مبلمان دست دوم سالم

مبلمان اداری  دست دوم یا استفاده شده می تواند یک گزینه اقتصادی تر برای انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب باشد. البته حتما چک کنید که کارایی آن صدمه نخورده باشد .در این صورت در مقایسه با میزهای جدید، صندلی ها و لوازم جانبی مبلمان جدید، شما تنها هزینه یک مبلمان استفاده شده را می دهید.توجه داشته باشید ما در مبلمان اداری آدینا بعنوان یک مشاور امین بهیچ عنوان به شما توصیه نمیکنیم که از مبلمان اداری دست دوم برای تجهیز دفتر کار خود استفاده کنید مگر در شرایط خاص . برای آگاهی در مورد این شرایط پیشنهاد میکنم به بخش مقالات آدینا مراجعه کرده و با تایپ کلمه مبل اداری دست دوم در بخش جستجوی وبلاگ مواردی را که در این مورد برای شما ارائه گردیده است را مطالعه نمایید.

جهت مطالعه شما توصیه میکنیم بخوانید :مبلمان اداری لوکس و توصیه هایی برای خرید این مدل از مبل اداری

استفاده از خلاقیت برای پر کردن فضای ذخیره سازی

شما برای اینکه با مبلمان اداری دفتر کار خود را کامل تجهیز کنید نیاز به فایلهای ذخیره سازی و کتابخانه برای نگهداری اسناد شرکت خود دارید .بسته به میزان فضای در دسترستان میتوانید از انواع کتابخانه های اداری و فایل های سه کشو و یا کابینت های لوکس استفاده کنید .برای استفاده حداکثری از بودجه خود از ایده های خلاقانه تر برای نگهداری و ذخیره سازی مدارک استفاده کنید از جمله قفسه های چند منظوره که هم از آنها برای نگهداری کتاب و هم برای دکوراسیون استفاده میشود .یکی دیگر از ایده های ذخیره سازی خلاق این است که از کابینت های سنتی برای سبدهای کشویی است.

طراحی و دکوراسیون اداری را فراموش نکنید

حتی اگر شما ، به هر دلیلی تمایل دارید تا با مبلمان اداری ارزان دفتر کار خود را تجهیز کنید باز هم به هیچ عنوان اصول چیدمان و دکوراسیون اداری را فراموش نکنید ما در بخش مشاوره قبل از فروش در شرکت آدینا ، خدمات طراحی و چیدمان را برای مشتریان خود انجام میدهیم اگر قصد دارید تا مبلمان اداری ارزان یا گران بخرید حتما از این خدمات شرکت آدینا که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 02144620087تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرس ADYINA.COMمراجعه نمایید

سخن پایانی : با آدینا همراه باشید .

بازهم از اینکه با صرف وقت عزیزتان این مقاله را که برای شما آماده شده بود مطالعه نمودید از شما سپاسگزاریم شما میتوانید نظرات خود را در مورد این مقاله و یا وبلاگ تخصصی مبلمان اداری ادینا از طریق درج کامنت به اطلاع هئیت تحریریه برسانید تا ارائه مقاله ای دیگر در خور شما خدانگهدار.

برای مطالعه بیشتر شما :

 مبلمان اداری و رابطه آن با فضای کار شرکت شما 

کاهش اثرات زیست محیطی با طراحی مناسب دفتر کار 

 

 اهمیت نور در دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری