مبلمان اداری یکتادکور

تمامی اقلام و وسایلی که برای دکوراسیون داخلی فضاهای کاری و اداری استفاده می شود، مبلمان اداری نامیده می شود. مبلمان اداری در حقیقت شامل مبل اداری ، میز اداری ، صندلی اداری ، قفسه ها ، کمد اداری و پارتیشن اداری استفاده شده می باشد. با توجه به اینکه امروزه محیط های کاری افراد در داخل ساختمان ها می باشد ، بنابراین تجهیز اماکن اداری و دکوراسیون آنها یکی از مقوله های مهم در چنین فضاهایی می باشد. تلقی برخی از افراد این است که مبلمان اداری را با مبل اداری یکی می گیرند. این یک خطاست. مبل اداری و یا همان نیم ست اداری بخشی از مبلمان یک فضای اداری است.

مبلمان اداری هر فضا بر اساس نیاز آن مجموعه چیده می شود. تعداد صندلی و میزهای استفاده شده ، پارتیشن های اداری کار شده همه بر اساس نیاز محیط می باشد.

مبل اداری یکتادکور

یکی از محصولات یکتادکور مبل اداری است. یکتادکور از ابتدای شروع به کار با رویکردی متفاوت تر و به روزتر اقدام به تولید مبل اداری و نیم ست اداری کرده است. با توجه به ضرورت بازار مصرف ایران و نیز وجود سلایق مختلف ما سعی کردیم محصولاتی را عرضه کنیم که مطابق خواست مشتری ایرانی باشد. در تولید مبل اداری دو مساله کیفیت و قیمت به شدت تعیین کننده می باشد. مشتری ایرانی همانقدر که به دنبال کیفیت خوب می باشد ، دنبال قیمت مناسب و سازگار با بودجه خود می باشد.

 خرید مبلمان اداری با قیمت مناسب 

مبل اداری به صورت نیم ست بیشتر در اتاق مدیران ، جلسات و یا اتاق انتظار استفاده می شود. نیم ست تولیدی به صورت یک کانانپه 2 نفره به همراه دو عدد تک مبل می باشد که ظرفیت 4 نفر را دارد. البته شایان ذکر است که ما سفارش مبل اداری کامل یعنی 7 نفره را هم می توانیم قبول و تولید نماییم.

ما سعی کردیم محصولاتی را تولید کنیم که کیفیت مناسب در سطح برندهای خوب خارجی داشته و قیمت آن برای مصرف کننده ایرانی قابل پرداخت باشد. متریال استفاده شده در تولید مبل اداری و نیم ست یکتادکور از بهترین متریال موجود در بازار است. در تولید مبل اداری یکتادکور سعی شده است که اسکلت ، رویه و داخل کار به نحو زیادی طراحی و ساخته شود. همین مساله باعث افزایش عمر محصولات ما شده است.

مبلمان اداری یکتادکور محصول خلاقیت ، نوآوری و تخصص نیروهای انسانی ماست.

در تولید مبل اداری ما سعی کرده ایم که کارها در دو دسته مبل راحتی و مبل رسمی را تولید کنیم. همچنین در مبل اداری نیز همانند تمامی محصولاتمان قائل به طرح های کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشیم. شما می توانید برای مشاهده محصولات مبلمان اداری ما در زمینه مبل اداری به بخش مربوطه مراجعه نمایید. و مشخصات محصولات ما را ببینید.

ما سعی کرده ایم که محصولاتمان را بر اساس سلیقه مشتری در چندین رده تولید نماییم. کلاسیک ، مدرن و لوکس . سه دسته عمده برای تولیدات مبلمان ما می باشد. این سه دسته شامل محصولات مبل اداری و میز و صندلی می باشد.

مبلمان اداری کلاسیک , مدرن و لوکس

ما در شرکت یکتادکور سعی کرده ایم که محصولات خود را بر اساس سلیقه مشتریان تولید نماییم. توانمندی شرکت این امکان را می دهد که مشتریان بتوانند مبلمان سفارشی خود را از ما بخواهند. ما می توانیم به مدد نیروی طراح توانمند شرکت تمامی طرح های درخواستی شما را تولید نماییم. ما در یکتادکور سعی میکنیم که در دوره کاری هر سال با بررسی آخرین طرح های برندهای مطرح دنیا ، مبلمان اداری به روز را در زمینه مبل , میز و صندلی طراحی و به سبد محصولاتمان اضافه نماییم. کلیه طرح های ما بر اساس سه طرح اصلی کلاسیک , مدرن و لوکس می باشد. تجربه خریدتان را با ما شیرین کنید. محصولاتی را در فضای کاری تان قرار دهید که متناسب با شان شما باشد.

قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری بر اساس متریال استفاده شده در تولید تعیین می گردد. متاسفانه در بازار مبلمان تشخیص واقعی ارزشی قیمت مبلمان سخت می باشد. برخی از تولیدکنندگان و یا فروشندگان محصول و متریال استفاده شده در آن را به خوبی به مشتری معرفی نمی کنند. آنها سعی می کنند محصول با کیفیت پایین را به عنوان محصول با کیفیت بالا بفروشند. به عنوان مثال در تولید میز اداری استفاده از ام دی اف و نئوپان تفاوت قیمت زیادی دارد. البته عمر دو محصول با این دو متریال نیز بسیار متفاوت تر از هم می باشد.

ما در تولید محصولاتمان از متریال و مواد اولیه با کیفیت استفاده می نماییم. با اینحال سعی داریم که قیمت تمام شده برای مشتری به حداقل برسد. بنابراین همواره سعی داشته ایم محصولاتمان را با حداقل سود منطقی بفروشیم.

شرکت یکتادکور دارای بیش از 7 سال تجربه در زمینه تولید مبلمان اداری است. این شرکت به عنوان یک شرکت خلاق ، محصولات خود را با الهام از به روزترین طرح های دنیا طراحی و تولید می کند. کیفیت ، گارانتی و خدمات پس از فروش بهترین خصیصه محصولات ماست. هرچند قیمت محصولات ما به نسبت کیفیت آنها بسیار رقابتی می باشد.

تولید مبلمان اداری سفارشی 

مبلمان اداری یکتا،طراح تولید کننده انواع لوازم اداری سفارشی با طرح های بسیار لوکس و برای محیط های خاص میباشد  بخشی از تولیدات ما عبارتند از :میز اداری سفارشی با متریال درجه یک و عالی،صندلی اداری شیک و راحت با چرم های ضد تعریق ، فوم سبک و مکانیزم کره ای ، مبل و نیم ست اداری کلاسیک و مدرن در رنگهای متنوع چوب و چرم ،پارتیشن اداری با طرحهای بدیع و نفیس ،کتابخانه اداری بدن درب و با درب ، انواع  دیوارکوب اداری  پیشرفته با در نظر گرفتن نور پردازی و لوگوی مشتری .با یکتا دکور راحت انتخاب کنید ، از طراحی لوکس برخوردار شوید  و از خرید فاخر و شیک خود لذت ببرید 

برای استعلام قیمت مبلمان اداری می توانید با بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.