قیمت مبلمان اداری چقدر است؟

اولین سئوالی که همیشه از کارکنان و مشاورین مبلمان اداری آدینا در واحد فروش توسط مشتری پرسیده میشود قیمت محصولات است و البته این بسیار امری طبیعی است . اما بعضی اوقات افراد نمی دانند که فرآیند قیمت گذاری چگونه انجام میشود ؟البته ما در مقالاتی با همین عنوان ریز فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت مبلمان اداری را بیان کرده ایم و در این مقاله بیشتر به این فکر هستیم که با روشی متفاوت این خواسته به حق شما را گاسخ دهید بنابراین اجازه بدهید که قبل از پاسخ دادن به این سئوال یک سئوال از شما مشتریان محترم بپرسیم . بودجه تعیین شده شما برای خرید مبلمان اداری چقدر است ؟بله درست متوجه شدید امروز ما در تحریریه وبلاگ مبلمان اداری آینا قصد داریم تا توصیه هایی برای بودجه بندی مناسب به شما عزیزان ارائه دهیم تا با آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . در ادامه با آدینا همراه باشید :

قیمت مبلمان اداری

قیمت مبلمان اداری جدا از اینکه شما یک دفتر اداری عالی با شرایط استثنایی در یک منطقه خوب داشته باشید و یا اینکه یک دفتر کار معمولی در یک منطقه پایین شهر ، باز عامل مهمی در انتخاب و خرید مبلمان اداری محسوب میگردد . ولی نگران نباشید ما در این مقاله سعی داریم راههایی را که باعث میشود تا با یک بودجه مناسب یک مبلمان اداری خوب را خریداری نمایید به شما ارائه دهیم . پس اگر میخواهید بدون هزینه گزاف لوازم اداری مناسب برای سازمان خود تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید:

بیشتر بخوانید :شاخصهای فروشندگان مبلمان اداری 

9قدم اصولی که میتواند شما را در خرید مبلمان اداری با بودجه مناسب کمک کند عبارتند از :

  • قدم اول – قبل از هر کاری اولویت هایتان را مشخص کنید

  • اولین مسئله که میتواند شما را در این امر یاری کند تمرکز بر اولویتهای اصلی سازمانتان در زمینه تجهیز دفتر اداری با مبلمان اداری است . تمرکز همراه با آنالیز داده ها و تفکر استراتژیک ،گر کسب و کار خود را تازه راه اندازی کرده اید باید تمرکز خود را روی صندلی های اداری ارگونومیک برای اتاقها و میز کنفرانس بگذارید و همچنین محل انتظار مشتریان و یا لابی سازمان نیز از اولویتهای اول بوده که باید با مبل و نیم ست اداری و میز پذیرایی تجهیز گردند. مطمئن شوید که در زمان انتخاب صندلی ها به استاندارد بودن آنها و راحتی پرسنل بدرستی توجه کرده اید .
  • قدم دوم -بهتر است روی مواد اولیه تشکیل دهنده صندلی اداری تمرکز کنید

  • اینکه شما ویژگیهای مبلمان اداری مناسب را بدانید از اهمیت بالایی برخورداراست و این وقتی رخ میدهد که شما اطلاعات کافی نسبت به جنس مواد اولیه که در ساخت صندلی اداری بکار میرود داشته باشید مواردی نظیر چرم ، فوم، چوب و استیل و مکانیزم های صندلی اداری ، شما با چند سئوال درست در مورد چرم و... میتوانید یک صندلی اداری خوب و با کیفیت مناسب خریداری کنید . حتما در زمان خرید به بحث کارت گارانتی و مدت زمان خدمات پس از فروش هم دقت کنید .
  • قدم سوم –از امکانات مقایسه ای خرید آنلاین استفاده کنید

  • خرید از سایتهای فروش اینترنتی میتواند یک گزینه خوب برای اطلاع از قیمت جدیدترین و بروز ترین مدلها و قیمت ها باشد . بعضی از سایتها با داشتن امکان مقایسه فنی ، این امکان را برای مشتری فراهم میکنند که بین دو محصول بتوانند مقایسه قیمت و موارد و مشخصات فنی را انجام دهند .بنابراین جستجوی آنلاین و استفاده از تخفیف های فصلی میتواند جذاب بنظر برسد .
  • قدم چهارم –درصورتیکه بودجه تان کم است خرید دست دوم انجام دهید

  • اگر شما بودجه تان محدود است و میتوانید محصولاتی که کارایی خود را از دست نداده اند پیدا کنید ما خرید مبلمان اداری دست دوم را به شما توصیه میکنیم .در زمان خرید این نوع مبلمان باید حتما مکانیزمی برای کنترل آنچه خریداری میکنید داشته باشید . تست عملکرد را فراموش نکنید.
  • قدم پنجم –طرح دکوراسیون اداری را قبل از خرید مبلمان اداری تهیه نمایید .

  • حتما قبل از اقدام به خرید یک طرح اولیه از جانمایی مبلمان اداری و چیدمان آن در دفتر کاری تهیه نمایید .با لیست کردن نیازهای سازمان خود و تخصیص میز و صندلی به نفرات و کارکنانتان میتوانید یک برآورد تقریبی از بودجه مورد نیازتان داشته باشید . لیستی از آنچه که برای دفتر شما نیاز است تهیه کنید. این به شما کمک می کند تا خرید نامناسب نداشته باشید و این لیست به شما برای یافتن یک تامین کننده که براساس بودجه شما نوع مبلمان اداری را عرضه می کند، هدایت شوید. بنابراین لیستی از تعداد و نوع مبلمان اداری که برای دفتر خود نیاز دارید را طبقه بندی کنید.

حتما بخوانید :مبلمان اداری کاربردی 

  • قدم ششم .ابتدا بررسی و تحقیقات لازم را انجام دهید.

  • شما میتوانید با مراجعه به سایت های اینترنتی یا مراجعه حضوری به نمایشگاههای فروشندگان معتبر مبلمان اداری یک لیست کامل مقایسه ای از انواع میز و صندلی اداری مورد نیازتان تهیه کنید .در سایت های اینترنتی، قیمت ها و کیفیت مبلمان اداری را مقایسه می کنید. شما همچنین می توانید منابع دیگر مانند: روزنامه ها و تبلیغات در مجله ها را چک کنید.
  • قدم هفتم –حتما اندازه فضای اداری خود را بدانید

اینکه نقشه دو بعدی فضای اداری خود و یک طرح اولیه چیدان مبلمان اداری در فضای اداری داشته باشید مهم است . و البته که بسیار اهمیت دارد که هنگام خرید مبلمان اداری ، اندازه فضای خود را داشته باشید تا هزینه های غیر ضروری برای بازگشت مبلمان اداری نادرست را متحمل نشوید.

  • قدم هشتم . از افراد باسلیقه درخواست کمک کنید

مهم است که از دوستان یا اعضای خانواده خود که از بهترین مکان های اداری برخوردار هستند، برای هدفمند کردن مقدار هزینه های خود کمک بگیرید. هدف شما این است که مبلمان اداری را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه بخرید، بنابراین بسیار مهم است که به دنبال کمک از دیگران باشید.

  • قدم نهم - استفاده از مبلمان اداری چند منظوره

مبلمان اداری را خرید کنید که قابلیت چند منظوره دارد. به عنوان مثال، صندلی هایی را که قابل حمل هستند خریداری کنید، به طوری که کارکنان شما می توانند از آنها در هنگام کار و جلسه نیز استفاده کنند.