راهنمایی های ضروری برای طراحی مناسب اتاق کنفرانس :

آیا شما قصد دارید تا یک اتاق کنفرانس جدید را برای سازمان خود طراحی نمایید ؟ یا در حال باز طراحی اتاق کنفرانس موجود هستید ؟ در هر دو صورت ما در وبلاگ آدینا برای شما که همواره خواننده مطالب تخصصی مبلمان اداری آدینا هستید یک مقاله کوتاه در این زمینه آماده کرده ایم . پس در ادامه با تیم تحریریه آدینا همراه باشید :

برنامه ریزی فضای مورد نیاز برای اتاق کنفرانس را چگونه انجام دهم ؟

در زمان برنامه ریزی برای طراحی فضای یک اتاق کنفرانس شما نیاز دارید که در مورد چگونگی قرار گرفتن مبلمان اداری در اتاق  کنفرانس فکر کنید . اگر دقیقا نمیدانید باید از کجا و چگونه کار را شروع کنید میتوانید با مشاورین زبده ما در بخش طراحی اتاق جلسات با شماره تماس 02144620086صحبت کرده و ایده های خود را به آنها انتقال دهید مشاورین ما علاوه بر راهنمایی شما در انتخاب میز کنفرانس مناسب با ابعاد و طرح مناسب در مورد صندلی کنفرانس مورد نیاز شما نیز راهنمایی های لازم را انجام خواهند داد .شرکت آدینا تخصص اصلی خود را سفارشی سازی مبلمان اداری تعیین کرده است و بنابراین شما میتوانید انواع میز کنفرانس سفارشی را در وب سایت ما به آدرس www.adyina.com بیابید . اگر باز هم کنفرانسی خاصتر خواستید جای نگرانی نیست واحد تولید ما با ماشین آلات پیشرفته توان ساخت هر گونه میز کنفرانس را دارا میباشد . صندلی های یک میز کنفرانس باید در اطراف میز کنفرانس به راحتی جای بگیرد و  فضای کافی برای حرکت و عبور و مرور افراد حاضر در جلسه و پرسنل بخش خدمات که وظیفه پذیرایی را بعهده دارند  را ایجاد نماید . زمانی که میخواهید صندلیهای اتاق کنفرانس را انتخاب کنید به راحتی ، استاندارد بودن و رعایت اصول ارگونومی در طراحی و تولید آن فکر کنید .

حتما بخوانید :6عامل مهم در طراحی اتاق کنفرانس و میز کنفرانس

موارد قابل توجه در طراحی فضای اتاق کنفرانس :

در زمانیکه در مورد طراحی فضای اتاق جلسات و میز کنفرانس میخواهید برنامه ریزی کنید، حتما باید موارد زیر را مد نظر خود داشته باشید:

  • شکل میز کنفرانس شما آیا جوابگوی جلسات و تعداد نفرات متناسب با نوع کسب و کار شما میباشد؟
  • ابعاد اتاق جلسات شما چقدر است؟ درب ورودی در کدام ضلع قرار دارد ؟ پنجره ها در کدام بخش قرار دارند ؟ چند پنجره در اتاق وجود دارد ؟
  • چقدر فضا برای بحث میز پذیرایی و وسایل داخل آن در نظر گرفته اید ؟
  • آیا از وسایل صوتی تصویری استفاده خواهید کرد؟ یا بعبارتی پخش ویدئو در اتاق کنفرانس شما برگزار خواهد شد؟
  • انتخاب سبک صندلی های اداری به چه نحوی خواهد بود؟

با پاسخ دادن به این سئوالات مربوط به برنامه ریزی اتاق جلسات ، شما می توانید طراحی اتاق کنفرانس خود را به خوبی انجام دهید.

برای بهترین  نتیجه چیدمان در  اتاق کنفرانس، شما باید فاصله بین دیوارهای خود و لبه میز را به  نحوی تنظیم کنید که هم یک صندلی در پشت آن قرار بگیرد و هم فضای رفت و آمد کافی وجود داشته باشد با اینکار میتوانید  فضای زیادی را در اتاق کنفرانس خود ایجاد و شکل دهید . بعداز این مرحله ، مطمئن شوید  که هر صندلی اداری کنفرانس می تواند بدون درگیر شدن با صندلی های اداری در یک ردیف و کنار هم دیگر در نزدیکی هم قرار می گیرند. این به شما اطمینان خاطر می دهد که کارکنان و مشتریان می توانند از جلسه کنفرانس ، بدون اینکه برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند بیرون بیایند

شرکت آدینا  ارائه کننده خدمات دکوراسیون و  مبلمان اداری، تجاری میباشد .  اگر در مورد این مقاله هر گونه نظر تکمیلی دارید میتوانید نظرا خود را به آدرس Info@adyina.com ارسال نمایید .

 

 بیشتر بخوانید :تغییر فرهنگ سازمانی با مبلمان و دکوراسیون اداری