طراحی فضای اداری چگونه است؟

چگونه می توان برنامه ریزی و طراحی فضای اداری خود را امروز بهبود بخشید؟ طراحی فضای اداری، می تواند کسب و کار شما را ایجاد کند. هنگام ایجاد یک دفتر جدید یا طراحی مجدد یک فضای اداری، بسیار مهم است که مدیریت پروژه عالی را در طول توسعه و یا بازسازی دفتر خود داشته باشید. داشتن یک طرح اداری خوب می تواند رفتار کارکنان را بهبود بخشد و در عین حال افزایش بهره وری کارکنان را. بسیاری از ابزارهای طراحی دفتر در دسترس برای ایجاد طرح های دفتر مرکزی موثر وجود دارد که هیچ وقت برای شروع یک پروژه اداری بهتر نیست.

چه ویژگی های طراحی فضای اداری بهترین اثرات را ایجاد می کند؟ در اینجا یک لیست وجود دارد:

·         سقف بلند: مطالعات نشان داده اند که سقف بلندتر می تواند در واقع تفکر مفهومی کارکنان را برای کارک بهبود بخشد. برای فضای اداری که در آن انجام وظایف مرتبط با ریاضی انجام می شود، برای سقف کوتاهتر برنامه ریزی کنید، زیرا سقف کوتاه کمک می کند تا حل مشکلات ریاضی با تمرکز بیشتر استفاده شود.

·         برای کار مشترک، میزهای اداری را تا حد امکان نزدیک کنید: تحقیقات نشان داده است که اگر فاصله بین کارکنان کم باشد، به احتمال زیاد کارکنان با یکدیگر همکاری بیشتری خواهند داشت. اگر می خواهید کار مشترک بیشتری را در دفتر خود ایجاد کنید، سعی کنید فاصله بین کارکنان کمتر از ۸۰ فوت را حفظ کنید. هر چیزی که بیش از ۸۰ فوت است، گفتگوهای کاری روزانه را در مقایسه با کارکنان که در کنار یکدیگر هستند، کاهش می دهد.

·         افزایش دید: طراحی فضای اداری به صورت روشن تر، باعث می شود کارکنان شما با یکدیگر همکاری بیشتر خواهند داشت. این دید نیز می تواند به آنها کمک کند تا تفکر خلاقشان را بهتر درک کنند، در حالی که دوستانه بودن دفتر را بهبود می بخشد.

اما فراتر از این ویژگی های طراحی فضای اداری، شما نیاز به کمک به کارکنان خود برای داشتن آرامش ذهنی است. شما می توانید این کار را با یک طراحی طبیعتی انجام دهید زیرا انسان به طور غریزی با عناصر طبیعی از طریق اتصالات بصری پیوند می خورد. گیاهان را اضافه کنید پنجره های بزرگ و پنجره های شیشه ای برای فضای خود بسازید تا فضایی روشن تر و با اتمسفر بهتر داشته باشید. اضافه کردن گیاهان به ترکیب دفتر می تواند سطوح استرس را کاهش دهد در حالی که بهینه سازی عملکرد کلی کارکنان را بهبود بخشد. از آنجا شما می توانید سیستم های کنترل نویز را برای محیط دفتر خود مناسب تر کنید. مطالعات نشان داده اند که آستانه منحرف کردن سر و صدا در مقابل خنثی کردن برای بهترین جریان انرژی خلاق و بهره وری کار است.

فراموش نکنید که تعادل خوبی از نور طبیعی و نور فلورسنت در دفتر ارائه کنید. بهترین چراغ برای محیط کار دفتر در حال حاضر نور زرد رنگ است، چرا که چراغ های زرد رنگ سطح استرس در کار را کاهش می دهد، در حالی که افزایش عملکرد شناختی از کارکنان را در پی دارد.

مبلمان بینو مدیریت موثر و طراحی فضای اداری شما را برای اطمینان از داشتن طراحی مناسب با ویژگی های منحصر به کسب و کار شما را ارائه می دهد. ما می خواهیم کارکنان شما برای کسب موفقیت در کسب و کار با ارائه مبلمان اداری با کیفیت بالا ، تجهیزات و خدمات برنامه ریزی اداری پیشرفت کنند. کارکنان شما هرگز نباید از شرایط کاری نامناسب رنج ببرند. طراحی دفتر عالی و مدیریت پروژه موثر، سودآوری کسب و کار شما را افزایش داده و عاملی بر توسعه کارتان می شود.