طراحی داخلی فضای اداری برای سلامت کارکنان

امنیت و سلامت در محیط کار در پیشبرد اهداف شرکت بسیار مهم است. با این وجود، خطراتی وجود دارد که کارکنان اداری هر روز با آن مواجه می شوند و بسیاری از آنها مرتبط با مبلمان و دکوراسیون اداری است! دربار نحوه اینکه چه آسیب هایی ممکن است به کارکنانتان وارد شود و به منظور جلوگیری از این اقدامات، با انتخاب مناسب طراحی داخلی، می توانید نقش مهمی در توسعه کسب و کارتان داشته باشید.

·         کابینت فایلینگ و قفسه بندی

عناصر سازمانی ضروری دفتر، کابینت فایلینگ و قفسه بندی همچنین می تواند باعث آسیب شوند. اغلب اوقات، اگر کابینت های فایلینگ به صورت استراتژیک قرار نگرفتند، مانند زمانی که آنها در یک مسیر قرار می گیرند، می توانند به راحتی به باعث برخورد شود. باز کردن فایل های کشویی نیز این خطر را ایجاد می کند. این مسئله برای قفسه بندی نیز مشابه است و اگر قفسه بندی غیرقانونی باشد، شما با خطر اضافی روبرو می شوید که قفسه بندی سقوط می کند و کسی را در این روند آسیب می زند. اطمینان حاصل کنید که کابینت فایل ها را از مناطق کاری محفوظ نگه دارید و از قفسه بندی دیوارها در هنگام استراتژی طراحی داخلی خود محافظت کنید.

·         صندلی و میز

کارکنان اداری بیشتر وقت خود را بر روی میز اداری خود می گذرانند، بنابراین مهم است که آنها بتوانند در آنجا دارای سلامت بدی باشند. صندلی ها باید از لحاظ ارگونومیک طراحی شوند تا آسیب های تنش زا را به وجود نیاورند و همچنین باید به خوبی متعادل و محکم برای حمایت از وزن کاربر باشند. میزهای اداری نیز باید به اندازه کافی محکم باشند تا وزن رایانه رومیزی، چراغ رومیزی و سایر مواد اضافی که ممکن است لازم باشد بر روی آن نگهداری شود. اگر میز اداری شما دارای گوشه ها و لبه های تیز باشد، این عامل را در نظر بگیرید و آن را از مسیر درست طراحی قرار دهید تا از نظر آسیب، کارمندان را محفوظ نگه دارد.