چندراه سریع برای سازماندهی دفتر خانگی شما:

سازماندهی دفتر خانگی شما چیزی است که ما تا آن زمان خیلی دیر فکر نمی کنیم.شما به مبلمان اداری مدرن یک دفتر خانه گی نیاز دارید، بنابراین شما یکی را ایجاد می کنیدو در طول زمان، همانطور که در دفتر خانه گی  خود کار می کنید،چیزهای پشته و لایه اطراف شما استفاده می شود، نظیر فنجان قهوه ،یک دسته از فایل هایی که به معنای جایی قرار می گیرند، جعبه های نرم افزاری، صورتحساب، کارت های تمام شده و...یک روز، زمانی که چیزی در راه خود و یا ناپدید می شود برای بار دوم، شما به طور ناگهانی متوجه میشوید که رسیدن به سازماندهی دفتر خانه خود را طولانی کرده اید .سازماندهی کامل دفتر خانه گی یک کار بزرگ است این در نگاه اول غلبه دارد (و حتی دوم و سوم). این دید غالب در انجام اینکار است .اگر شما کاملا آماده برای گرفتن خدمات از شرکتهای دکوراسیون و طراح نیستید ، اما به شدت نیاز دارید که بتوانید چیزها را بیابید، ما در اینجا چند مورد کوچک قابل کنترل که می توانید برای سازماندهی دفتر خانه گی خود انجام دهیدرا به شما پیشنهاد میکنیم

سه چیز را انتخاب کنید و آنها را بیرون بکشید و بدور بیاندازید :

ما از سازماندهی دفتر خانه گی شروع می کنیم و فقط به شما در خلق و خوی شما کمک می کند و برخی از فضاها را پاک می کنیم. احتمالا خیلی بیشتر از سه کار روی میزتان یا در اطراف خانه شما پراکنده شده است که می تواند از فضای کاری شما به سطل زباله یا سطل بازیافتی برود.بیا، نگاه کن آیا واقعا به مجله های قدیمی نیاز دارید؟ آن قلم که کار نمی کند؟ کسانی که از ظروف پودینگ میان وعده استفاده می کنند؟ بله خلاص شدن از آنها! احساس خوبی دارد یا نه؟ شما لازم نیست فقط سه چیز را متوقف کنید. اگر کاندیداهای واضحتری را برای زباله ها می بینید، آنها را نیز بیرون بکشید.

کابینتها و فایل های اداری  را پاکسازی و بهسازی کنید :

کابینت های ضبط شده، پادشاهان اغلب برای اکثر دفاتر خانگی هستند. که منحصر به فرد است چرا که ما آنها را به عنوان راه حل های دلپذیر فکر می کنیم. در واقع، هر چند ما آنها را با چیزهایی که ما نمی توانیم جای دیگری برای هر قطعه ای از کاغذ پیدا کنیم که دیگر لازم نیست با آن کنار بیاییم، اما نمی خواهیم دور بیفتیم. بنابراین کابینت پرینت ما دفن زباله شخصی ما می شود و هنگامی که آن را کامل است، ما فقط در یکی دیگر حرکت می کنیم. مرتب کردن از طریق جعبه استاندارد جعبه جعبه 4 کشو می تواند شبیه به حفاری باستان شناسی با سالها انباشته مواد برای غربال کردن از طریق. پس شروع کنیم کوچک. سازماندهی دفتر خانه خود را با انتخاب یک کشو از طریق آن، از بین بردن هر چیزی که دیگر در حال حاضر و یا لازم نیست. (به یاد داشته باشید، هرچند که شما باید سوابق کسب و کار خود را برای شش سال نگه دارید.)اسناد و مقالاتی که دیگر لازم نیست نگهدارید باید خراب شود. ممکن است شما بتوانید از پوشه های فایل قدیمی استفاده کنید.با خرید یک جعبه فایل مقوا، یک قدم به جلو بروید و از آن برای ذخیره فایل های قدیمی که باید نگه دارید، اما لازم نیست دسترسی سریع داشته باشید. جعبه را در یک نقطه ای دور از دفتر خانه خود مانند زیر پله ها، در گاراژ یا قفل نگهداری آپارتمان خود نگه دارید. شما دوباره در کابینه ثبت نام خود فضا دارید.

بیشتر بخوانید :شرکت مبلمان اداری مدرن

پاک کردن بولتن یا برد  پیام شما: 

بولتن یا  برد پیام در بسیاری از دفاتر خانه ویژگی دارند. افسوس، به جای نگه داشتن ما در حوادث تا به امروز و کمک به ما برای حفظ زندگی خود را سازماندهی شده، آنها اغلب به کپسول زمان باران تبدیل شده است. در حال حاضر به تو نگاه کن آیا چیزی نوشته شده یا نوشته شده در آن وجود دارد که مربوط به چیزی است که شما باید امروز یا حتی این هفته انجام دهید؟ چه چیزی به جای آن می بیند؟ تصاویر گرفته شده توسط بچه ها؟ عکسهایی از سفر کمپینگ تابستان گذشته؟ باشه. هدف اصلی سازمان دفتر خانه را در نظر بگیرید. ما فقط به حرف زدن نمیپردازیم؛ ما یک فضای کاری ایجاد می کنیم که به شما کمک می کند مولد تر باشید. هیچ چیز اشتباهی در داشتن تصاویر بچه ها و عکس های خانوادگی در منزل شما وجود ندارد - اما دفتر خانه شما جای آنها نیست. آنها را بیرون بکشید و آنها را در جای دیگر حرکت دهید سپس تمام پیام های قدیمی را از هیئت مدیره پاک کنید. شما آماده حرکت به جلو هستید.

یک میز کشویی را سازماندهی کنید:

قلاب ها به هر حال، اما در دفتر خانه، تمایل دارند. چنین چیزهای گوناگونی وجود دارد که می توانید آنها را رها کنید. کمربندهای میز شما می تواند مناطق فاجعه ای ایجاد کند. سازمان خانه خود را با انتخاب یک کشو میز و سازماندهی همه چیز را از آن. مرتب کردن بر اساس محتویات، پرتاب کردن هر چیزی دیگر مفید نیست و حرکت هر چیزی که جایگزین به محل بهتر آن است. (به عنوان مثال، دستورالعمل ها، احتمالا بیشتر در آشپزخانه قرار دارند و نه در میز شما.) سپس یک سینی برگزار کننده پلاستیکی (که در هر فروشگاه لوازم اداری موجود است) را وارد کنید و همه چیز را در کشو قرار دهید با استفاده از بخش های مختلف سینی برگزار کننده برای نگه داشتن چیزهای جداگانه و آسان برای پیدا کردن.

پاک کردن دسکتاپ شما برای یک هفته:

با گرفتن یک جعبه مقوایی بزرگ (یا دو) شروع کنید . اکنون همه چیز را از روی میز دفتر خود بجای مواردی که برای کار شما کاملا ضروری است مانند رایانه و تلفن خود بیابید. همه چیزهایی را که از دسکتاپ خود حذف کرده اید را به جعبه های مقوایی منتقل کنید. قرار دادن جعبه (ها) در جایی قابل دسترسی است، اما از راه نیست، بنابراین شما در حال پرواز بیش از آنها نیست. سپس به کار خود ادامه دهید. همانطور که در دفتر خانه خود کار می کنید، اگر چیزی است که شما نیاز دارید آن را روی میز خود ندارید، ماهی آن را از جعبه و آن را در یک محل منطقی در یا در اطراف میز شما قرار داده است. به عنوان مثال، اگر شما پیدا کردن پردازش کلمه از کپی تایپ شده را داشته باشید،کپی هلدر میز خود را خارج از جعبه و آن را بر روی میز خود قرار دهید. در پایان یک هفته، شما باید همه چیزهایی را که لازم دارید به طور موثر بر روی میز یا نزدیک به دست کار کنید - و هیچ چیز دیگری. همانطور که در مورد هر چیزی که در جعبه قرار دارد، آن را در جایی جای دیگری قرار می دهد، اگر به صورت قطعه ای از کاغذ مورد نیاز است یا اگر آن چیزی است که فقط فضای کاری شما را پر می کند، درست است.

 

 حتما بخوانید :مبلمان اداری مدرن برای کسب و کار جدید