مقاله در مورد پارتیشنهای اداری  

در معماری به هر نوع جداکننده محیط در ساختمان،پارتیشن گفته می شودولی این تعریف  در مورد پارتیشن های اداری تفاوت کلی دارد.در اینجا

پارتیشن اداری به نوعی از جداکننده ها اطلاق می گردد که با شیشه تلفیق شده که این ترکیب به این دلیل شکل گرفته است تا امکان ایجاد اتاق های مختلف در یک فضا را بدون در نظر گرفتن پنجره ها و نور محیط به آسانی در دسترس باشد.



در شروع اجرای این پارتیشن های اداری ابتدا فقط با قرار دادن یک پنجره کوچک در قسمت میانی کل پارتیشن به اجرا در می آمد که مابقی آن با ام دی اف پر می شدند. با گذشت زمان  برای استفاده بهتر و بیشتر از نور محیط این پنجره های کوچک در تمام طول پارتیشن تکرار شد که معمولاً این پنجره ها با پرده کرکره پوشانده می شدند.


برای بهره مندی از خدمات رایگان اندازه گیری ،مشاوره و طراحی با مبلمان اداری آدینا با شماره 02144620086تماس بگیرید.