دکوراسیون اداری فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی، احتمالاً اگر شما صاحب یک استارتاپ و یا کارآفرین هستید، این کلمه را زیاد شنیده‌اید. فضای کار اشتراکی یک محیط عمومی بین چندین کاربر است که با طراحی دکوراسیون مدرن و استفاده از پارتیشن‌های اداری تفکیک شده‌اند. ما در این مقاله از تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا سعی داریم به دکوراسیون و مبلمان اداری این نوع از مجموعه‌ها و فضاها بپردازیم و معایب و مزایای آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

فضای کار اشتراکی یک فضای بزرگ جداسازی شده با انواع پارتیشن اداری است که افراد و گروه‌های مستقل می‌توانند از آن به عنوان محل کار استفاده کنند.

فضای کار اشتراکی برای کسانی مناسب است که شرایط کار کردن در خانه را ندارند و نمی‌توانند هزینه یک دفتر خصوصی را پرداخت کنند.

جالب است بدانید اولین فضای کار اشتراکی در سال ۲۰۰۵ در سن فرانسیسکو راه‌اندازی شد و خیلی زود در سراسر دنیا طرفدار پیدا کرد. اگرچه محبوبیت این نوع فضاهای کاری رو به افزایش است، باید مطمئن شوید که برای شما و نوع کسب و کارتان مناسب است. در ایران نیز چند سالی است که این نوع مجموعه‌ها و فضاهای کار اشتراکی پدید آمده‌اند. حالا که با مفهوم فضای کار اشتراکی آشنا شدیم بهتر است به موضوع اصلی یعنی دکوراسیون فضای کار اشتراکی بپردازیم.

 

  

فضای کار اشتراکی و دکوراسیون آن

میزهای اداری

میزهای اداری در هر محیطی که برای کسب و کار می‌باشند، نقش به سزایی را ایفا می‌کنند. میز اداری در فضاهای اشتراکی انواع متفاوتی دارد اما همه آن‌ها از سبک مبلمان اداری مدرن پیروی می‌کنند چرا که ماهیت این فضاها برای تیم‌های استارتاپی و فریلنسرها می‌باشد.

میز کارگروهی و میزهای تیمی یکی از پرکاربردترین انواع میزهای اداری در این نوع فضاها می‌باشند. بیشترین استفاده از فضا به همراه تعامل خوب و مناسب بین کاربران از مزیت‌های این میزهای اداری می‌باشد. میز کارگروهی پایه فلزی نیز می‌تواند علاوه بر کارایی، زیبایی خوبی را به محیط شما ببخشد.

 

میزهای کارگروهی فضای خوبی را برای کاربرش جهت انجام امور فراهم می‌کند همچنین استفاده از فایل کشویی در زیر میز اداری می‌تواند این کارایی را دوچندان کند.

میز کنفرانس برای اتاق‌های جلسات این مجموعه‌های نیز بسیار کاربردی است. استفاده از میزهای کنفرانس بزرگ و کوچک در اتاق‌های مختلف با طراحی‌های متفاوت می‌تواند هم کاربرد این فضاها را بیشتر کند هم زیبایی بیشتری را به آنجا ببخشد.

میز مدیریت نیز در این مجموعه‌های استفاده می‌شود بهترین پیشنهاد برای این فضای مدرن استفاده میزهای مدیریت پایه استیل است. کاربردی بودن میزهای اداری مبلمان اداری یکتا بسیار واضح است و تجربه و رضایت مشتریان ما این موضوع را ثابت می‌کند اما در کنار این‌ها ما سعی کردیم با ایجاد تنوع مدل سلیقه‌های متفاوت را نیز پوشش دهیم.

مبل اداری

مبل اداری در این محیط‌ها جهت استفاده از فضاهای استراحت، محیط‌هایی جلسات کوچک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. مبل‌هایی اداری با روکش چرمی و رنگ‌های متفاوت بهترین انتخاب برای هر فضای کار اشتراکی محسوب می‌شود.

کمد اداری

انواع کتابخانه‌ها اداری، کمد اداری و همین‌طور شلف و قفسه‌های شیک اداری در این محیط‌ها هم برای زیبا سازی و هم برای استفاده تیم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارتیشن اداری

مهم‌ترین چیزی که باید در انتخاب فضای کار اشتراکی به آن توجه کنید پارتیشن اداری است. پارتیشن باید به خوبی فضا را تقسیم‌بندی کند، محیط را دلگیر نکند و جلوی عبور نور را نگیرد.

 

پارتیشن‌های اداری انواع متفاوتی دارند که هرکدام مزیت خاص خود را خواهند داشت.

پارتیشن شیشه‌ای

این نوع پارتیشن علاوه بر زیبایی ظاهری عایق خوبی در برابر صدا است. در نتیجه، جداسازی فضای کار با پارتیشن شیشه‌ای یک حریم خصوصی برای افراد فراهم می‌کند تا با آرامش کار کنند. همچنین مانع از عبور نور نمی‌شود. اگر می‌خواهید یک فضا را طوری تقسیم‌بندی کنید که از لحاظ مساحت یا نور تغییر نکند، بهترین گزینه پارتیشن بدون فریم یا شیشه‌ای است. این نوع پارتیشن برای تقسیم بندی فضاهای کوچک ایده‌آل است.

در صورت تمایل می‌توانید پرده کرکره به این پارتیشن اضافه کنید تا میزان دید و عبور نور را کنترل کنید.

پارتیشن دو جداره

این پارتیشن اداری یک عایق صوتی و حرارتی است. علاوه بر این، پارتیشن دو جداره کرکره دار امکان تنظیم نور را نیز فراهم می‌کند.

پارتیشن MDF

تنوع رنگی و طرحی پارتیشنم دی اف بسیار زیاد است و جزئی از پر طرف‌دارترین مدل‌های پارتیشن اداری به شمار می‌روند این نوع پارتیشن را می‌توان به صورت ثابت، کشویی یا ریلی اجرا کرد. پارتیشن چوبی ظاهر بسیار زیبایی دارد.

پارتیشن آلومینیومی

 

این نوع پارتیشن اداری استحکام زیادی دارد و می‌توان آن را با MDF ترکیب کرد. پارتیشن آلومینیومی عایق خوبی در برابر صدا است و محیطی آرام برای کار کردن فراهم می‌کند.

 

ارگونومی بودن مبلمان اداری مهم است

محیط اداری باید جدای از زیبایی کارایی لازم را داشته باشد وگرنه به دردی نمی‌خورد. محیط‌های فضای کار اشتراکی دکوراسیون جذابی را دارند و اغلب بسیار بزرگ می‌باشند. این مبلمان اداری که در مجموعه‌های این چنین مورد استفاده قرار می‌گیرد از سبک مدرن می‌باشند. مبلمان اداری مدرن استانداردهای لازم را دارد و ارگونومیک بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: صندلی اداری برای کار در خانه

کیفیت بالای مبلمان اداری را در نظر بگیرید

اگر شما به فکر تجهیز دکوراسیون فضای کار اشتراکی هستید باید کیفیت محصولات را در نظر بگیرید. کاربران مختلف و زیادی از مجموعه شما استفاده می‌کنند پس علاوه بر زیبایی مجموعه‌تان کیفیت و استحکام مبلمان اداری نیز بسیار مهم است. پیشنهاد ما انتخاب برندها و مجموعه‌های معتبر حاضر در این عرصه است.

مجموعه مبلمان اداری یکتا با سالیان سال تجربه حضور فعال و موفق در عرصه مبلمان و دکوراسیون اداری همیشه ادعا داشته که بالاترین کیفیت‌ها را به بهترین قیمت‌ها به مشتریان خود عرضه می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

021-44620087 و 002-6262-0902