ایده های ناب برای دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری در سال 97

 خیلی از تحویل سال نو نگذشته است ، با ورود به سال جدید همه ما در گرفتار ایده ها و افکار جدید میشویم .

نو شدن سال ، در ما هم تحولی ایجاد میکند تا به نو شدن افکار و عقاید و برنامه هایمان بپردازیم . ما در وبلاگ تخصصی آدینا با بچه های تحریریه مبلمان اداری امروز در مورد طراحی و دکوراسیون داخلی در سال 97برای شما مطلب تهیه کرده ایم شاید این یکی از برنامه های شما برای تغییر در فضای کاری سازمانتان باشد . در ادامه با آدینا همراه باشید .با گذشت زمان، آمدن سال جدید و نوشدن طبیعت، دفتر کاری خود را متحول کنید. شرکت‌های بزرگ دنیا همواره برای بهبود عملکرد سازمانی خود دست به اقداماتی جالب می‌زنند. یکی از این اقدامات تغییر دکوراسیون اداری و فضای کاری شرکت و سازمان است. شرکتهای مدرن با استفاده از آخرین تکنیکها و روشهای دکوراسیون و بهره گیری از آخرین متدهای بروز این صنعت همواره سعی در ارتقا بهره وری خود دارند .

بیشتر بخوانید :فروش مبلمان اداری مدرن 

چرا تغییر در دکوراسیون اداری و داخلی دفتر کار هرازگاهی لازم است ؟

نیروی انسانی نقش اصلی و حیاتی را در محقق کردن اهداف هر سازمان و شرکتی دارد . بنابراین اصلی ترین سرمایه هر سازمانی کارمندان پیشرو و خلاقی است که در آن سازمان مشغول بکار هستند .بنابراین عجیب نیست که چرا  سازمان‌های زیادی همواره به دنبال استخدام بهترین استعدادها هستند برای اینکه یک گام از رقیبان در بازار جلوتر باشند. یکی از روشهایی  که شرکتهای بزرگ اقتصادی برای جذب استعدادها به کار می‌برند ایجاد فضاهای مدرن کاری با ارائه امکانات رفاهی زیاد است. فضاهای  کاری سالم می‌توانند به عنوان یک عامل جذب کننده  برای سازمان در استخدام  این افراد با استعداد  باشد. برای ایجاد یک چنین فضایی  باید به تمامی عناصر  موجود در محیط کاری توجه کافی شود. استفاده از ایده‌هایی نظیر میزهای ایستاده ، مبل هایی برای فضای استراحت، برنامه‌های ورزشی و سلامتی، افزایش حرکات جسمانی وآوردن  فضای سبز در فضای کاری می‌تواند محیط کار را سالم‌تر و شاداب تر نماید.

دیوار و کاغذ دیواری در دکوراسیون اداری سال 1397

داشتن دیوارهایی جالب ،زیبا و چشم نواز  می تواند زیبایی بسیاری را برای دکوراسیون فضای اداری محیط کار  شما به ارمغان بیاورد. به همین دلیل یکی از این ایده ها در سال 97 وجود دیوارهایی زیبا با کاغذ دیواری و یا رنگ و طرح زیبا ویا کناف کاری با نور پردازی  مناسب خواهد بود که استقبال بسیارچشمگیری  نیز از آن صورت پذیرفته است. امروزه فروشگاه های مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی آنلاین بسیاری نیز در این زمینه  فعالیت دارندکه ما در آدینا  پیشنهاد می دهیم از آنها هرگز غافل نشوید.

استفاده از فضای سبز در دکوراسیون اداری  سال 1397

یکی دیگر از ایده های جالب  دکوراسیونی سال 1397 مثل همیشه استفاده از  گیاهان خانگی و فضای سبز اداری است. باید اعتراف کرد که این تایده خاص نه فقط در سال 97 بلکه  در هر زمان و هر مکانی می تواند حال شما را عالی  کند! در این سال آدینا به شما توصیه می کند که  به سراغ گیاهانی بروید که ظاهر برجسته و پر شاخ و برگی دارند .یقینا  چنین گیاهان خانگی می توانند نفسی تازه به محیط کار  شما ببخشند.

حتما بخوانید :دکوراسیون و مبلمان اداری در بانک ها 

طراحی سقف با ایده های خاص در دکوراسیون اداری سال  1397

در سال 1397 به شما پیشنهاد می گردد که توجه بیشتری به سقف دفتر اداری خود داشته باشید . از نقاشی سقف و کاغذ دیواری گرفته تا ایده های دیگری نظیر کنافکاری با نور مخفی که به فکر خودتان می رسد.

استفاده از کفهای  موزاییک زیبا و چشم نواز  در سال 1397

شاید بتوان ادعا کرد که  این مورد چیز خیلی جدیدی نمی باشد . سالیان متمادی  است که وجود موزاییک هایی مناسب و انتخاب درست آنها ویژگی برجسته ی یک دکوراسیون اداری را فراموش نکنید .

استفاده از فلزات زیبا و استیل در دکوراسیون اداری سال 1397

از دیگر ایده های تاثیر گذار سال  1397وجود چندسن  نوع فلز بخصوص استیل های براق در دکوراسیون اداری شرکت شما میباشد  اینکه شما در بعضی وسایل نظیر میز اداری یا کانتر پذیرش از استیل و در بعضی دیگر از مس و یا فلزات رزگلد استفاده کنید هیچ اشکالی که ندارد هیج،‌ باعث می شود مد گرایی و زیبایی دکوراسیون سال 1397را نیز دنبال کنید.

استفاده از رنگ ماورا بنفش به عنوان رنگ سال 1397در طراحی و دکوراسیون داخلی

رنگ ماوراء بنفش یا همان اولترا وایلت، به عنوان رنگ سال1397-2018 توسط خبرگان این فن معرفی شده است که می‌توانید از آن در دکوراسیون اداری سال جدید در دفتر خود  استفاده کنید. اما معرفی بنفش ماورایی به عنوان رنگ سال1397 به این معنی نیست که در دکوراسیون دفتر کار خود تنها باید از این رنگ خاص استفاده کنید. رنگ‌های دیگری نیز برای این کار وجود دارند که  شما میتوانید با استفاده از مشاوره با کارشناسان واحد طراحی آدینا ، آنها را با رنگ سال 97ترکیب کرده و به یک طراحی آرامش بخش برسید برای تماس با کارشناسان ما کافیست به وب سایت www.adyina.comمراجعه نمایید و یا با شماره 02144620086تماس حاصل نمایید .

 

 برای مطالعه بیشتر شما :ملزومات اداری و توصیه های مفید برای انتخاب آن