خرید مبلمان اداری جدید، یک الزام یا یک هزینه بیجا؟

سلام خواننده محترم . به بخش تحریریه وبلاگ مبلمان اداری آدینا خوش آمدید . امروز ما در تحریریه میخواهیم به این سئوال که بعضی اوقات در ذهن افراد ایجاد میشود پاسخ بدهیم .اما سئوال مربوطه چیست ؟ " آیا واقعا نیاز است در زمان راه اندازی کسب و کار یا توسعه آن حتما مبلمان اداری جدید خریداری شود ؟" . ما در آدینا با توجه به تجربه ای که در زمینه تجهیز دفاتر مختلف از جمله کسب و کارهای نوپا داشته ایم به این سئوال شما پاسخ خواهیم داد . پس در ادامه با بخش مقالات مبلمان اداری آدینا همراه باشید :

خوب ما همیشه بهترین راه را برای پاسخگویی به سئوالات شما ارتباط دو طرفه میدانیم بنابراین با شما در سر یک میز مذاکره می نشینیم و این سئوال را به عنوان پرسش اول از شما مطرح میکنیم ؟

استراتژی سازمان شما در مورد برند سازی سازمانی چیست ؟

آیا شما شرکتی هستید که مشتریان و کارفرمایان شما برای مشورت گرفتن و خرید کالا به دفتر شما مراجعه میکنند؟ آیا شرکت شما باید بخشی از کار کارفرما را با هزینه خود انجام دهد و بعد از انجام کار باید از کارفرما پول دریافت کند؟آیا شرکت شما خود را جز شرکتهای مشاور در زمینه ارائه ایده های نوین در کسب و کارهای مختلف میداند ؟ آیا در حال برند سازی نام و لوگوی سازمان خود و انجام تبلیغات محیطی هستید ؟ آیا رقیبان جدی و سرسخت شما با دفاتر با شکوه منتظر مشتریان شما  هستند ؟

حتما بخوانید :مبلمان اداری و تاثیر آن بر ظاهر دفتر کار

اگر پاسخ شما مثبت است حتما مبلمان اداری جدید خریداری کنید .

اگر پاسخ شما به همه این سئوالات یا حتی یکی از آنها مثبت است ما در مبلمان اداری آدینا به شما توصیه میکنیم که حتما و حتما از مبلمان اداری جدید برای راه اندازی دفتر خود استفاده کنید و البته این تنها توصیه آدینا به شما نیست بلکه ما معتقدیم حتی شما از خدمات دکوراسیون اداری که شامل طراحی و اندازه گیری میشود نیز استفاده کنید و البته برای دریافت این خدمات میتوانید با کارشناسان بخش فروش مبلمان اداری آدینا تماس بگیرید . کارشناسان ما با توجه به کسب و کار شما، مشتریان و کارفرمایان شما، و همچنین برند تجاری و رقبای شما پیشنهادات اساسی و جالبی را در قالب انواع ایده های کاربردی به شما ارائه خواهند کرد . اگر شما در دسته افراد سخت پسند قرار میگیرید اصلا نگران نباشید این باعث افتخار ماست ما فقط به یک ایده اکتفا نخواهیم کرد و با دریافت نظرات کاربردی شما و اهمیت سلیقه شما پیشنهادات خود را برای اجرای دکوراسیون اداری و مبله کردن دفتر کارتان ارائه خواهیم داد . بعنوان مثال ایده های ما برای یک مطب دندانپزشکی یقینا با ایده های ارائه شده در مورد یک شرکت مهندسی کاملا متفاوت خواهد بود .

اگر پاسخ شما به سئوالات فوق منفی است از مبلمان اداری دست دوم استفاده کنید .

خوب اگر کار شما در شروع طوری نیست که کارفرما یا مشتری به شما مراجعه کند و همچنین خود شما هم میخواهید ابتدا وضعیت پایدارتری به کسب . کار خود بدهید و مثلا بعد از یکی دو سال کار کردن همه چیز را نو کنید .پیشنهاد آدینا بعنوان یک مشاور مجرب در زمینه مبلمان و دکوراسیون اداری استفاده از مبلمان اداری دست دوم است . البته نه با سر زدن به سمساری ها و یا فروشگاههای مبلمان اداری ، بلکه شما میتوانید با مراجعه به سایتهای فروش لوازم دست دوم و با یک گردش با حوصله درون آن محصولات اداری مورد نیازتان نظیر انواع میز و صندلی را پیدا کنید . دقت کنید توصیه ما به شما اینست که در زمان خرید از اینگونه سایتها فقط به دیدن تصویر یا حرفهای فروشنده اکتفا نکنید بلکه در محل حاضر شده و حتما محصول را دیده و کیفیت و کارایی آنرا بررسی و تست نمایید . در زمان حمل و نقل مبلمان اداری حتما رعایت استانداردهای جابجایی را انجام دهید . ما به هیچ عنوان به شما توصیه نمیکنیم که پارتیشن اداری دست دوم خرید کنید .زیرا اینگونه پارتیشنها در زمان دمونتاز و باز شدن به شدت صدمه میبینند و از ریخت و قیافه می افتند و از همه مهمتر اینکه حالا برای نصب مجدد آنها نیاز به نصاب خواهید داشت . اگر دفتر کار شما نیاز به پارتیشن اداری دارد حتما دفتری را اجاره کنید که از قبل پارتیشن بندی شده است و یا اینکه پارتیشن اداری نو بخرید .

بیشتربخوانید :طراحی مکانهای اداری

اگر پاسخ منفی است ولی شما هزینه کافی برای خرید دارید چه ؟

خوب ممکن است پاسخ شما به سئوالات بالا منفی باشد ولی شما بودجه لازم را برای راه اندازی کسب و کار خود به نحوی تدوین و تهیه کرده باشید که خرید مبلمان اداری جدید را هم دیده باشید . خوب در اینجا مشاورین آدینا به شما میگویند دست دست نکنید و همین امروز برای خرید دست به کار شوید اینرا باید بدانید که خرید مبلمان اداری برای دفتر کار و استفاه از مبل اداری و نیم ست اداری برای لابی سازمان در قالب هزینه نیست بلکه در طبقه سرمایه گذاری قرار میگیرد ما در مقالات زیادی ارتباط بین بهره وری ، سلامتی، و ارامش کارکنان را با مبلمان اداری تدوین کرده ایم . اگر شما لوکس پسند هستید حتما از مبل اداری لوکس برای تجهیز دفتر کار خود استفاده کنید شعار ما اینست آدینا ،پاسخی شایسته به سلیقه شما ، در زمان راه اندازی کسب و کار بیشترین نهایت سلیقه خود را بکار گیرید هم برای ایده های کاری و هم برای مبله کردن فضای کاریتان مطمئن باشید ضرر نمیکنید در زمان طراحی به مسائلی نظیر استفاده از گیاهان آپارتمانی و همچنین استفاده از نور خورشید هم بهای کافی بدهید . طراحان خبره در بخش طراحی مبلمان اداری آدینا با توجه به متراژ دفتر شما و تعداد کارکنانی که به خدمت خواهید گرفت و افرادیکه هر روز به دفتر شما بعنوان مشتری یا شریک تجاری مراجعه خواهند کرد طرحهای نابی را ارائه خواهند کرد . از اینکه مبلمان اداری جدید خریداری میکنید حس خوبی خواهید داشت و یقینا در بهره وری و تصویر بیرونی سازمان و کسب و کار شما هم این موضوع اثر خود را خواهد داشت .