بهترین برند مبلمان اداری  در ایران کدام شرکت است ؟

این سئوالی است که شما در تماس با مشاورین بخش فروش مبلمان اداری آدینا داشته اید ؟ ما هر روز با سئوالاتی نظیر برترین مارک صندلی اداری چیست ؟ آیا هر کس که گرانترین قیمت را در بازار ارائه میدهد برترین برند است ؟ فرق برند آدینا با سایر برندهای مبلمان اداری موجود در بازار چیست ؟ آیا حتما باید از برند شناخته شده در بازار خریداری کنم ؟ از کجا مطمئن شوم که این برند مطابق ادعای خودش بهترین برند بازار است و سئوالاتی از این قبیل . ما با توجه به درخواستهای شما خوانندگان محترم وبلاگ آدینا برآن شدیم تا با ارائه یک نوشته کوتاه در مورد برند مبلمان اداری و اینکه کدام برند بهترین است سئوالات شما را پاسخ دهیم . در ادامه از شما همراهان همیشگی دعوت میکنیم تا با تیم تولید محتوای آدینا همراه باشید :

چرا باید بهترین برند مبلمان اداری را بشناسیم ؟

اگر شما بعنوان یک شرکت و یا کسی که دارای کسب و کار میباشد در حال ایجاد یک دفتر کار جدید یا پیاده سازی دکوراسیون اداری جدید برای محیط کار خود میباشید در هنگام انتخاب مبلمان اداری مورد نیازتان باید خیلی از عوامل را در نظر بگیرید و یکی از مهمترین این عوامل شناخت بهترین برند مبلمان اداری میباشد.

مبلمان دست دوم حتی با مارک برند هم نخرید

یکی از مواردیکه در زمان تجهیز دفتر اداری خود باید در نظر بگیرید اینست که میخواهید دفتر خود را با استفاده از مبلمان اداری جدید بچینید و یا از مبلمان دست دوم برای تکمیل دفتر خود استفاده کنید درست است که مبلمان اداری جدید یقینا زیبا و لوکس خواهد بود ولی مزیت استفاده از مبلمان اداری دست دوم نیز قیمت پایینتر آن نسبت به مبلمان نو میباشد قیمت مبلمان دست دوم معمولا ۳۰ تا ۵۰ درصد هزینه کمتر از مبلمان نو در بازار میباشد . ما بعنوان فروشنده و تولید کننده مبلمان اداری کلا خرید مبلمان اداری دست دوم را پیشنهاد نمی کنیم. در ادامه برای درک ویژگیهای ی بهترین برند در مبلمان اداری با آدینا  همراه باشید.

بیشتر بخوانید :اهمیت مبلمان اداری در برند سازی سازمانها 

  • مواد اولیه ساخت مبلمان اداری

    • یک مبلمان اداری اگر خوب باشد یقینا یکی از عواملش مواد اولیه آن میباشد،بنابراین اولین قدم شناخت کامل از نوع مواد ساخت آن است. این موضوعی  است که شماباید  در مورد جسن بدنه (چوبی، فلزی، پلاستیکی، شیشه و یا ترکیبی)، نوع پارچه، جنس پشتی و به طور کلی ساخت و ساز آن مورد توجه قرار دهید.شرکتهای برند و مطرح در صنعت مبلمان اداری به این موضوع توجه ویژه ای دارند و مواد اولیه خود را از جاهای معتبر تهیه میکنند . ما در شرکت آدینا با ایجاد واحد کنترل کیفیت مواد اولیه را در زمان خرید ابتدا بازرسی کرده و بعد از تایید آنها را تحویل واحد ساخت میدهیم .سعی ما همواره این بوده است که مواد اولیه را از شرکتهای معتبر که همواره با آنها همکاری داشته ایم تهیه کنیم تا مشتری با اطمینان بیشتری بتواند کار خرید را انجام دهد .
  • ویژگی ها و تنظیمات کاربردی

 هر یک از اقلام مبلمان و لوازم  اداری که تولید می شوند دارای یک سری خصوصیات کاربردی میباشد. به غیر از ویژگی های ظاهری و مواد ساختی آن، خصوصیاتی نظیر  تنظیمات ارتفاع در صندلی اداری، دارا بودن کشوهای ذخیره فایل در میز اداری، قابل حمل بودن، راحتی در تمیز کردن و غیره … هستند که  که در انتخاب بهترین برند مبلمان اداری بسیار موثر میباشند .همکاران ما در بخش طراحی آدینا توجه ویژه ای به این مسئله دارند و همواره سعی کرده اند تا در زمان طراحی مبلمان و ملزومات اداری نهایت کارایی و همخوانی را رعایت کنند اگر شما نیاز به مبلمان اداری خاص خودتان دارید و محصولاتی که در بازار هستند نتوانسته اند شما را قانع کنند نگران نباشید شرکت آدینا بعنوان یک سازنده مبلمان اداری سفارشی در خدمت شماست .شما میتوانید ایده های خود را با شماره تماس 02144620086با بخش فروش ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید :مبلمان اداری لوکس و توصیه هایی برای انتخاب مبلمان اداری لاکچری

  • قابلیت بازیافتی بودن

  • امروزه اهمیت محیط زیست بسیار بالاتر از هر زمان دیگری است و بنابراین بازیافت شدن مجدد محصولات یک نقطه مثبت در کارنامه برند سازنده مبلمان اداری میباشد. وقتیکه که مبلمان مورد استفاده دوباره قرار می گیرد، اساسا همانطور که همه چیز در جهان قابلیت استفاده دوباره دارد، اهمیت بالایی دارد. هیچ تاکید خاصی در این مورد نداریم اما در جهان امروز بهترین برند ها از مبلمان اداری بازیافتی استفده می کنند.شرکت مبلمان اداری آدینا در بیانیه خط مشی محیط زیست خود احترام به طبیعت را سرلوحه کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در تولید محصولاتی که بتوانند به چرخه طبیعت از طریق فرآیند بازیافت برگردند بکار میگیرد . این شرکت همچنین وظیفه اجتماعی خود را در قبال محیط زیست پاک نگهداشتن آن میداند و هرازگاهی با همکاری پرسنل خود و افراد و انجمنهای حفاظت از محیط زیست ، در مناطق سبز حاضر شده و کار نگهداری و حفظ محیط زیست را پیگیری مینماید .

خدمات قبل و بعد از فروش

معمولا برترین برندها کار خود را قبل از فروش برای مشتریان آغاز میکنند ، مفهوم جدید خدمت به مشتریان شامل تعاریف جدید شده است و دیگر بخش کوچکی در ساختمان مرکزی سازمان به ارائه خدمات اختصاص ندارد، بلکه کل سازمان از مدیران عالی تا کارکنان عادی، همگی در برآورده ساختن نیازهای مشتریان موجود و بالقوه نقش برعهده دارند.
وقتی که فردی، کالایی یا خدمتی را خریداری می‌کند، به ندرت درباره کیفیت و امنیت آن اطلاعات کامل دارد. وی به حق نگران آن است که مبادا سرش کلاه رفته باشد. حمایت از مصرف‌کننده از این منظر، قابل توجیه است.بنابراین بهترین برندها همواره خدمات پس از فروش کاملی به مشتریان خود ارائه میدهند . ما در آدینا هم خدمات قبل از فروش بعنوان مشاوره اولیه ، اندازه گیری و. طراحی داریم و هم خدمات پس از فروش نظیر حمل و نصب و راه اندازی و همچنین ارائه ضمانتنامه اجرایی در مورد کلیه محصولاتمان . اگر شما با خواندن این مقاله هنوز هم در مورد برترین برندهای مبلمان اداری سئوال دارید مشاورین ما خوشحال میشوند که بتوانند به سئوالات شما پاسخ دهند . لطفا با شماره تلفن 02144620086یا مراجعه به سایت Adyina.comبا ما در تماس باشید.