باز طراحی مبلمان و دکوراسیون اداری دفتر کار شما

گاهی اوقات شما همه چیزهایی را که لازم دارید درست در جایی که باید بدست آورده اید ،اما شما آن را راه اشتباه مرتب کرده اید. در نظر بگیرید استخدام یک مشاور طراحی دکوراسیون اداری فضای داخلی یا حرفه ای فنگ شویی کسی که شما را مجبور به خرید مسائل جدید نمی کند، اما آنچه را که قبلا انجام داده اید را تنظیم می کنداین متخصصان از ترکیبی از اولویت های عملی و زیبایی استفاده می کنند تا محیطی را ایجاد کنند که در آن شما می توانید بهره وری خود را به حداکثر برسانید آنها ن جریان اداری شما را بررسی می کنند (چقدر آسان است که در میان میز و مبلمان راه بروند)، ارزیابی سربارها و نورپردازی اختصاصی یا کارکرد منطقه،آیا ابزار مورد نیاز خود را از روی میز خود قابل دسترسی است یا خیر،و زیبایی شناسی رنگ و چیدمان  مبلمان اداری مدرن. یکی از عواملی است که از فنگ شویی بدست می آید: به جای اینکه یک میزاداری را در برابر یک دیوار قرار دهید و با پشت خود به اتاق کار کنید، میزاداری مدرن خود را به سمت اتاق بچرخانید و با پشت خود به دیوار کار کنید. به این ترتیب، احتمال بیشتری دارید که با یک درها روبرو شوید. (و بازدید کنندگان) یا یک پنجره (و نور خورشید). که شما را در آنچه فنگ شویی "موقعیت فرمان" می نامد.

"دفترکارتان " را بازچینش کنید

وقتی شرکت های بزرگتر فضای اداری موجود را مجددا شکل می دهند یا برای اجاره مبلمان اداری  جدید چیدمان می کنند. آنها اغلب متخصصین خدمات را برای بحث در مورد نحوه استفاده از فضای اداری موجود و ویژگی های بسیاری از آن استخدام می کنند،به عنوان یک کارآفرین شما احتمالا وقت و پولی برای چنین کاری ندارید،اما نظرسنجی سریع ایمیل یا نظرسنجی یک هفته ای می تواند به شما و همکاران شما کمک کند تا به سرعت الگوهای خود را بیابید. در واقع، چنین تحقیقاتی اغلب انواع کسب و کارهای مختلف را در بر میگیرد تا متوجه شوند که نیاز به فضای بیشتر نیست، بلکه استفاده بهتر از فضای موجود است. آنچه در محافل طراحی دفتر به عنوان یک  بازچینش شناخته می شود. اگر شما در حال گسترش در نظر هستید،بازخوانی و یا معرفی تجهیزات و یا توابع جدید به فضای اداری خود، اولین همکاران را بررسی کنید. در اینجا چیزی است که باید بپرسید:

  • چند ساعت در هفته شما را در میز خود در مقابل کار در خارج از منزل صرف می کنید؟شما ممکن است تعجب کنید که یاد بگیرید که چگونه بعضی از کارکنان وقت کمتری را صرف کار اداری می کنند. خارج از حوزه و یا در جلسات در جای دیگر. اغلب این کارگران می توانند با ایستگاه های کاری بسیار کوچک و تجهیزات کمتری در دفتر دریافت کنند.
  • کجا جلسات را برگزار می کنید؟ اگر در دفتر، فضای کافی است؟آیا شما نیاز به یک اتاق کنفرانس کامل یا یک گوشه ای با چند کاناپه دارید؟آیا شما به نقطه اوج که در آن کارکنان صرف کل کار روز در کافی شاپ صرف می کنند چرا که آنها نمی توانند با مشتریان و مخاطبین در منطقه ملاقات بیش از حد دفتر و یا ناکافی صحبت کنید؟

مقاله مرتبط :دکوراسیون اداری مدرن چه تفاوتی با دکوراسیون اداری دارد ؟

  • چقدر از تلفن ثابت شما در مقابل تلفن همراه استفاده می کنید؟در کار، به عنوان در زندگی در خانه، بسیاری از کسب و کارهای کوچک همیشه در حال حرکت به تلفن همراه هستند. اگر کارگران یک شماره تلفنی دارند که همیشه می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند،آنها ممکن است صرفه جویی در وقت نیاز به بررسی بسیاری از خطوط تلفن را نداشته باشند. جایزه: رفتن به تلفن همراه ممکن است چیزی را نجات دهد.
  • آیا شما باید برای تجهیزات خاصی صبر کنید؟ کدام تجهیزات؟آیا شما نیاز به دستگاه فکس دوم دارید؟آیا به چاپگر دیگری نیاز دارید؟(شاید شما نیاز به یک چاپگر اختصاص داده شده به رنگ داشته باشید، به طوری که شغل ارائه شده آهسته قراردادهای سیاه و سفید سریع و کثیف را تکان ندهد؟)آیا شما یک فتوکپی دلچسب دارید که فقط یک نفر می داند که چگونه کار کند؟ تجهیزات اشتباه می توانند زمان زیادی را تلف کنند.
  • کدام اتاق، فضا یا ویژگی دفتر هرگز از شما استفاده نمی کند؟اگر هیچ کس از گوشه ها استفاده نمی کند، قفسه ها در آشپزخانه یا قفسه کتاب مرجع در گوشه ای، احتمالا شما می توانید یک ده ها فضای مفید تر را با این مناطق دفتر ایجاد کنید - مانند صندلی برای یک کارمند یا یک همکار جدید !

 

بیشتر بخوانید :همه چیز در مورد مبلمان اداری مدرن ، ویژگیها و تعاریف (بخش 2)