انواع مبلمان  اداری و ملزومات تکمیل کننده آن

اگر شما صاحب یک کسب و کار میباشید یقینا به محیط کاری خودتان و نحوه چیدمان و دکوراسیون اداری آن فکر کرده اید.اگر تا به حال به این موضوع فکر نکرده اید ما در تحریریه مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا برای شما پیشنهاد خوبی داریم . ما در وبلاگ خودمان انواع راهنمایی ها در مورد خرید و انتخاب انواع مبلمان اداری را برای شما تدارک دیده ایم شما میتوانید با تایپ کلمه انواع مبلمان اداری در وبلاگ ما به بخش اعظمی از مقالات که در این رابطه تدوین شده است دست پیدا کنید . اگر حتی وقت و حوصله اینکار را هم ندارید نگران نباشید تیم تولید محتوی آدینا این مقاله خلاصه را برای شما تهیه کرده است پس در ادامه از شما دعوت میکنیم که با ما همراه باشید و امیدواریم با تهیه و تدوین این مقاله توانسته باشیم به بخشی از سئوالات شما پاسخ دهیم :

انواع مبلمان اداری

در جستجوی چه چیزی هستید آیا بدنبال یک فروشگاه در و یا برای دفتر کارتان در جستجوی یک طبقه در یک برج بلند هستید؟یقینا متناسب با بودجه خودتان ، نیازهای مشتریان و کارکنان خود و موارد اصولی در مورد دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری را در نظر داشته اید .زمانیکه محلی را برای دفتر کار خود انتخاب کردید حالا نوبت چیدمان آن مطابق با سلیقه خودتان است .

حتما بخوانید :نکات قابل تامل در انتخاب میز مدیریت

اقدامات قبل از چیدمان مبلمان اداری

ولی قبل از چیدمان ابتدا باید فرآیند انتخاب و خرید مبلمان اداری را طی کنید .خرید ملزومات و مبل اداری میتواند یک کار مهیج  برای شما باشد اما اگر بدون مطالعه عمل شود ممکن است بسیار دردسر ساز باشد .این عاقلانه نیست که ابتدا بصورت فله ای تعداد زیادی میز و صندلی اداری بخرید و سپس امیدوار باشید که میتوانید به بهترین حالت آنها را چیدمان کنید . قبل از اقدام به خرید باید ببینید چگونه فضای کاریتان میتواند به مشتریان و کارکنانتان خدمت رسانی کند .ما در مبلمان اداری آدینا خدمات خاصی را بعنوان خدمات قبل از خرید برای مشتریان خودمان تعریف کرده و ارائه میدهیم .این خدمات عبارتند از درک نیازهای مشتری ، مراجعه به دفتر کار مشتری برای اندازه گیری، ارائه طرحهای دو بعدی اولیه و ارائه طرحهای سه بعدی یا 3D  میباشد ما این فرآیند را بقدری ادامه میدهیم تا مشتری بتواند بهترین طرحها را انتخاب کند شما میتوانید با شماره تلفن 02144620086با بخش مشاوره ما تماس گرفته و از این خدمات بهره مند گردید.

در ادامه برخی از انواع مبلمان اداری و ملزومات آن که برای هر شرکت و سازمانی چه خصوصی و چه دولتی لازم است آورده شده است :

  • میزهای اداری

این قلم از ملزومات اداری کمتر نیاز به معرفی دارد اکثر کارمندان شما برای انجام فعالیتهای روزانه خود چه انجام کار با کامپیوتر باشد و چه کار نقشه کشی و... نیاز به یک فضای کاری و یک میز اداری دارند .آنچه که شما باید در مورد آن فکر و تصمیم گیری کنید این مطلب است که کدام نوع از میز اداری برای کارکنان شما و کسب و کارتان مناسب تر است ؟ما انواع میز اداری را تولید میکنیم این میزها عبارتند از میز مدیریت ، میز ریاست یا معاونت، میز کارمندی، میز کارشناسی،میز کارگروهی ،میز کنفرانس ، میز یا کانتر منشی شما با مراجعه به سایت آدینا و یا کلیک در اینجا میتوانید انواع این محصولات اداری را ملاحظه نمایید اگر هیچکدام از این میزها توجه شما را جلب نکرد نگران نباشید تخصص آدینا ساخت مبلمان اداری سفارشی است شما میتوانید طرح و ابعاد و رنگ دلخواه خود را به ما سفارش دهید و آنرا در زمان تعیین شده و مطابق با بودجه دلخواهتان تحویل بگیرید .

میز کارگروهی پرفایده

اگر پرسنل شما همواره بصورت گروهی و تیمی کار میکنند بهتر است از انواع میزهای کارگروهی یا میز کار تیمی برای آنها استفاده کنید تا بتوانند براحتی در کنار یکدیگر تکمیل کننده فعالیت یکدیگر باشند . اگر کارکنانتان اغلب با صدای بلند باید با مشتریان از طریق وسایل ارتباط جمعی نظیر تلفن در تماس باشند یا بر روی پروژه هایی کار میکنند که نیاز به مکالمه دارد بهتر است برای حفظ حریم خصوصی آنها از فضاهایی ایجاد شده با پارتیشن اداری و یا اتاقهای مکعبی استفاده کنید .دقت کنید در طراحی این میزها فضا را خیلی تنگ نکنید تا احساس خفگی به پرسنل دست دهد .

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری و اهمیت آن در برند سازی

صندلی های اداری

صندلی های اداری یکی از مهمترین زیر مجموعه های مبلمان اداری هستند که باید بیشترین توجه را در زمان خرید به آنها معطوف داشت این ملزومات ارزش سرمایه گذاری بالایی دارند زیرا پرسنل شما در روز ساعات متوالی بر روی این صندلی ها می نشینند و این مطلب که باید آنها دارای نشان استاندارد باشند و در طراحی از ارگونومی پیروی کرده باشند خیلی امر مهمی است .

اگر صندلی ها برای کارکنان نامناسب باشند، آنها نه تنها بداخلاق  می شوند، بلکه  در معرض آسیبها و  مشکلات جدی، نظیر درد جدی در گردن، شانه و حتی مچ دستان خود قرار میگیرند . صندلی های اداری ارگونومیک که تنظیمات پشتی و دسته دارند می توانند در ایجاد راحتی موثرتر باشند.صندلی های اداری تولید شده توسط آدینا دارای مکانیزم تنظیم ارتفاع و همچنین تنظیم خمیدگی صندلی به پشت میباشند ما با اطمینان تمام کلیه محصولات تولیدی خود را به مدت دو سال گارانتی مینماییم.

مبل انتظار و صندلی مشتری

مشتری پادشاه است و درک این جمله یعنی یکی از بهترین مبل و صندلی های اداری را برای او باید در نظر بگیرید تا زمانیکه در دفتر شما حضور دارد متوجه این احترام و موقعیت خاص بشود .

شرکت مبلمان اداری آدینا ارائه دهنده انواع راهکار تجهیز دفاتر و انجام دکوراسیون اداری با قیمت مناسب و در طی یک برنامه زمانبندی دقیق میباشد . شما میتوانید با مراجعه به سایتADYINA.COM و انتخاب گزینه مبل و نیم ست اداری ، تنوع محصولات ما را در زمینه انواع مبل تک نفره ، دو نفره و سه نفره ملاحظه کنید این مبل های هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن عرضه شده اند و همچنین دارای جلو مبلی مختص به خود می باشند .آدینا بالاترین تنوع در تولید نیم ست اداری را دارد و با جرات میتوانیم بگوییم که قیمت ما در بازار بسیار متناسب میباشد با ما تماس بگیرید .