انواع مبلمان اداری و ملزومات آن

اگر صاحب کسب و کاری هستید، احتمالا به فضای کاریتان فکر کرده اید. آیا شما یک فروشگاه در مرکز شهر یا یک طبقه در یک آسمان خراش می خواهید؟ شما قطعا به بودجه خود، نیازهای مشتریان و کارکنان خود و موارد زیبایی شناسی توجه داشته اید. هنگامی که یک مکان را پیدا می کنید، وقت آن است که شروع به پر کردن آن کنید.

خرید مبلمان اداری می تواند امری سرگرم کننده باشد، اما همچنین می تواند به یک کار بزرگ تبدیل شود. هوشمندانه نیست که مجموعه ای از صندلی و میزهای اداری را بخرید و برای رسیدن به بهترین ها امیدوار باشید. شما باید در نظر بگیرید که چگونه فضا به مشتریان و کارکنان شما خدمت رسانی خواهد کرد. در اینجا برخی از انواع مبلمان اداری و ملزومات آن برای هر شرکت و کسب و کاری آورده شده است.

·         میزها

این مورد نیاز به فکر کمتری دارد. کارکنان شما برای برپایی و راه اندازی کامپیوتر خود جهت انجام کار روزانه، نیاز به یک فضا دارند. شما باید در نظر بگیرید که کدام دسته از میز های اداری برای کسب و کار شما مناسب تر است. اگر کارکنان شما اغلب تیمی کار می کنند، ممکن است بخواهید که میزهایی را در نظر بگیرید که افراد بتوانند در کنار هم بنشینند. اگر کارکنان اغلب با تلفن جهت کاری صحبت می کنند یا اینکه بر روی پروژه هایی کار می کنند که نیاز به مکالمه زیاد دارند، ممکن است بخواهید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر از اتاقک های مکعبی (cubicle) استفاده کنید.

·         صندلی ها

صندلی های اداری ، قطعا قطعات از مبلمان اداری هستند که ارزش سرمایه گذاری بالایی دارند. کارکنان شما به معنای واقعی کلمه هر روز ساعت های متوالی بر روی آن ها می نشینند، بنابراین مهم است که آنها فوق العاده راحت و ارگونومیک باشد. اگر صندلی ها برای کارکنان نامناسب باشند، آنها نه تنها بدخلق می شوند، بلکه می توانند در معرض مشکلات جدی، درد جدی در گردن، شانه و حتی مچ دستان خود شوند. صندلی های ارگونومیک با تنظیمات پشتی و دسته می توانند در ایجاد راحتی موثر باشند.

·         صندلی مشتری

اگر مشتریان خود را در اتاق های ملاقات خصوصی مشاهده کنید، باید در نظر داشته باشید زمانی که وارد شرکت شما می شوند یا اگر قرار است مدت زمان زیادی را منتظر باشند، جایی را برای نشستن نیاز دارند. این نخستین ارئه کسب و کار شما است زمانی که مشتریان آن وارد فضای کاری شما می شوند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری که انتخاب می کنید با کیفیت عالی باشد، از جمله داشتن صندلی یا مبل نرم و راحت.

·         روشنایی

روشنایی بد یکی دیگر از عناصر است که سلامت کارکنان را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر آنها نمی توانند ببینند و به طور مداوم چشمشان را می مالند، ممکن است مشکلات جدی سلامتی داشته باشند. اگر روشنایی که برای فضا در نظر گرفته شده کافی نیست، از روشنایی بالاسری و یا از چراغ های پایه دار استفاده کنید. حتی اگر چراغ های پایه دار در مسیر کارکنان هستند، این بیشتر اثر منفی بر سلامت کارکنان می گذارد.

·         اقلام اضطراری

محل کار شما باید امن باشد. مهم است که در اقلام کوچکتر مانند کپسول های آتشنشانی و کیت های کمک های اولیه سرمایه گذاری کنید، اما همچنین می خواهید سیستم آلارم (زنگ اضطراری) را نصب کنید. این مورد در زمان سرقت از دفتر شما می تواند مفید باشد. در صورتی که تنها در دفتر حضور داشته باشند. شما همچنین ممکن است بخواهید برای اسناد مهمی که دارید از ابزار های ایمنی ضد آتش استفاده کنید.

محل کار شما، جایی نیست که باید در هزینه ها مضایقه کنید. اگر شما در مبلمان و وسایل ضروری سرمایه گذاری کنید، کسب و کار شما مطمئنا خیلی روان تر کار خواهد کرد برای مشاهده محصولات آدینا و اطلاع از قیمت مبلمان اداری ،مشاوره و بررسی های لازم با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02144620086