انتخاب صندلی اتاق کنفرانس

انتخاب صندلی اتاق کنفرانس برای اتاق کنفرانس در هر شغل مهم‌ترین بخش در هر شرکت محسوب می‌شود. در نتیجه نوع چینش وسایلی که در این اتاق می‌باشد و از تمامی قسمت‌های دیگر شرکت مهم‌تر است زیرا تمامی جلسه‌های کاربردی و مهم در اتاق کنفرانس برگزار می‌شود پس نظم این اتاق باید جزو اولویت‌های کار باشد. یکی از مهم‌ترین وسایل این اتاق صندلی‌های کنفرانسی می‌باشد در بعضی از شغل‌ها اتاق کنفرانس تنها اتاقی است که مهمان‌ها برای بار اول می‌بینند و اولین بازخورد از شرکت را در ذهنشان شکل می‌دهد. در این مقاله از تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا به بررسی نکات مهمی در رابطه با انتخاب صندلی اتاق کنفرانس می‌پردازیم.

اتاق کنفرانس شما میزبان چندین جلسه طولانی مدت در طول ماه و سال است، بنابراین انتخاب صندلی مناسب اتاق کنفرانس بسیار مهم است. درست مانند میز کنفرانس مناسب، صندلی نیز باید دارای ویژگی‌های خاص و راحتی خوبی باشد تا سلامت را تشویق کند و باعث رشد بهره‎وری شود. انواع صندلی کنفرانس باید حرفه‎ای باشند، تا از مشتریان به خوبی حمایت کنند.

  

انتخاب بهترین صندلی کنفرانس

باید بدانیم صندلی اتاق کنفرانس چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بهترین خرید را انجام دهیم. نکته مهم در نظر گرفتن فضای اتاق اختصاص داده شده برای کنفرانس برای اتاق‌هایی که فضای بیش از ۲۰ متر دارند بهترین انتخاب خرید صندلی‌های چرخ دار و دسته دار است تا راحتی و تمرکز کافی را برای شرکت کنندگان فراهم کند. برای فضاهای زیر ۲۰ متر نیز می‌توان با توجه به اندازه میز کنفرانس هم از صندلی‌های چرخ‌دار استفاده کرد. نظر دیزاینر اتاق برای انتخاب صندلی با توجه به طراحی انجام شده نیز مهم می‌باشد.

جنس صندلی نیز از مواردی است که باید به آن توجه شود. تنوع بالای صندلی‌های کنفرانس به شما دیدی باز برای انتخاب درست را می‌دهد همچنین سبک مدرن و طراحی داخلی فضا نیز بر نوع صندلی‌ها و لوازم دیگر تأثیر می‌گذارد.

برای استفاده از صندلی‌های چرمی که پایه‌های چوبی دارند بهتر است فضای اتاق به صورت کلاسیک دیزاین شود. برای استفاده از صندلی‌های پشت بلند پارچه‌های مخمل به دلیل ریشه‌های قدیمی که در ظاهر دارد فضا را کلاسیک و حس نوستالژی را در شرکت کنندگان به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری با روکش چرمی بهتر است یا پارچه‌ای

استانداردترین نوع صندلی برای اتاق کنفرانس صندلی چرمی پایه ثابت با دسته این نرم می‌باشد قیمت این صندلی‌ها نسبت به صندلی چرخ‌دار مناسب‌تر است.

رنگ مناسب صندلی اتاق کنفرانس

انتخاب رنگ صندلی به صفحه روی میز کنفرانس و رنگ دیوارها بستگی دارد در طراحی‌های دکوراسیون مبلمان اداری یکتا انتخاب رنگ بر اساس روان‌شناسی افراد انجام می‌شود زیرا رنگ‌ها بر انرژی و نیروی اتاق تأثیر می‌گذارند. پس پیشنهاد ما مشورت با کارشناسان مجموعه می‌باشد تا با روان‌شناسی رنگ‌ها آشنا شوید و درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

شما می‌توانید جهت استفاده از خدمات کارشناسی و اطلاع از قیمت‌ها با شماره‌های 44620087-021 و 002-6262-0902 در ارتباط باشید.

 

پرکاربردترین صندلی‌های اتاق کنفرانس

صندلی‌های اتاق کنفرانس در اصل صندلی‌های اداری بدون چرخ می‌باشند. طراحی پایه‌های آن‌ها به شکل خمیده جهت جابه‌جایی راحت و بی سر و صدا در هر سطحی مورد توجه قرار دارند. البته که استفاده از صندلی‌های چرخ‌دار نیز به عنوان صندلی کنفرانس امری رایج است.

صندلی‌های چرخشی ارگونومیک:

با تحقیق‌های انجام شده متوجه شدیم که افراد با نشستن روی صندلی‌های ارگونومیک چرخشی احساس راحتی می‌کردند این صندلی‌ها صندلی‌هایی با پایه‌های ثابت هستند و محرکه‌ای که در زیر نشیمنگاهشان تعبیه شده باعث چرخشی بودن صندلی می‌شود.

تفاوت صندلی‌های اتاق کنفرانس با سایر صندلی‌های اداری

تفاوت داشتن صندلی اتاق کنفرانس با بخش‌های دیگر حائز اهمیت است زیرا اتاق کنفرانس برای دور هم جمع شدن افراد جهت برگزاری جلسه‌های رسمی می‌باشد و و صندلی‌های این اتاق باید با صندلی‌های کارمندان شرکت متفاوت باشد. نکته قابل توجه راحتی صندلی در کنار رسمی بودن آن است.

 

دکوراسیون اتاق کنفرانس بسیار حائز اهمیت است

طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس چه بزرگ چه کوچک بسیار مهم و حائز اهمیت است. در طراحی مدرنیته اتاق‌های کنفرانس یک مجموعه توسط رنگ‌های خلاقانه طراحی شده‌اند که باعث ایجاد خلاقیت در ذهن افراد حاضر در جلسات می‌شود.

 

استفاده میز کنفرانس مناسب فضا و شیک، می‌تواند زیبایی اتاق کنفرانس را چند برابر کند. میزهای کنفرانس مجموعه مبلمان اداری یکتا تنوع طرح و مدل بسیار زیادی دارند که می‌توانند سلیقه‌های مختلف را پوشش دهند.

اگر محیط چندان بزرگی ندارید و یا اتاق را برای جلسات ندارید، می‌توانید از پارتیشن‌های اداری استفاده کنید. با توجه به نوع دکوراسیون مجموعه شما پارتیشن اداری به شما پیشنهاد داده می‌شود که می‌توان با انتخاب هوشمندانه یک اتاق مجزا را برای کنفرانس در مجموعه درست کرد که عایقی صدا باشد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون فضای کار اشتراکی

پیشنهاد ما استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای یا فریم لس می‌باشد که علاوه بر زیبایی و مدرن بودن آن‌ها، عایق بسیار خوبی برای صوت بوده و به راحتی نور را از خود عبور می‌دهند و روشنایی خوبی را به وجود می‌آورند.

 

 

 

 

کمدهای اداری نیز در اتاق کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرند. کردنزا می‌تواند بهترین انتخاب برای یک اتاق کنفرانس باشد چرا که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار خوبی را خواهد داشت.

تجهیز دکوراسیون و مبلمان اتاق کنفرانس خود را به مجموعه‌های معتبر و فعال در این عرصه بسپارید. ما در شرکت مبلمان اداری یکتا رزومه بسیار درخشانی را در سر تا سر ایران برای خود جمع کرده‌ایم که بخشی از پروژه‌های کنفرانس ما نیز در معرض نمایش برای عموم در آمده‌اند.

نتیجه گیری

 

به طور کلی اتاق کنفرانس بخش مهمی از یک فضای اداری محسوب می‌شود، زیرا آنجا خواستگاه مشتریان شماست و این به معنی داشتن توسعه و پیشرفت مجموعه است. تمام این فضا بر روحیه آنها تأثیر گذار است و پرداخت درست به این محیط باعث برخورداری از جلساتی مفید و پر سود خواهد بود.