آیا رنگ به کارکنان انگیزه می دهد؟

طراحی داخلی راه های زیادی برای ارائه راحتی به کارکنان خود دارد، که در آن می توانند مولد تر و پویاتر باشند. برخی از این روش ها ممکن است واضح تر به نظر برسند، مانند ارائه مبلمان با کیفیت، تکنولوژی و البته قهوه خوب!. اما هنگامی که شما در طراحی دفتر خود برنامه ریزی می کنید، همانطور که می دانید، حتی کوچکترین جزئیات می تواند تفاوت های بزرگی در بهره وری کارکنان ایجاد کند.

روانشناسی رنگ ایده این است که رنگهایی که دور تا دور ما احاطه شده اند، می توانند بر خلق و خوی ما تاثیر بگذارند. هدف شما در طراحی فضای اداری نه تنها کارکنان شما را شاد می کند، بلکه برای دستیابی به اهداف کسب و کار نیز انگیزه ایجاد می کند. انتخاب رنگ مناسب برای دفتر شما می تواند کلید تضمین این باشد که همه افراد از تمام هفته کاری خود به خوبی استفاده کنند. به طور کلی کدام رنگ دقیقا بهترین نتایج را برای ایجاد انگیزه به شما می دهد؟ با آدینا  همراه باشید.

·         خنثی بودن

پالت های رنگی خنثی می تواند به یک محیط کاری استقامتی منجر شود. از تن های رنگی مانند خاکستری، قهوهای مایل به زرد یا بژ استفاده کنید؛ آنها می توانند لذت بخش، زیبا و با تمرکز بالا باشند. پالت رنگ خنثی همچنین می تواند یک پس زمینه بزرگ برای تن های رنگی ایجاد کند که برای فضای اداری طراحی شده است تا کارکنان و مشتریان را به شکل ناخوشایندی غافلگیر نکند.

·         گرم شدن

رنگ های گرمتر نیز در محل خود قرار دارند. گفته می شود رنگ هایی مانند نارنجی و زرد در تن های مختلف بسیار موثر هستند. یک گام بیشتر را با یک زرد طلایی بردارید؛ طلا رنگی است که ایده های کمالگرایی، موفقیت و کیفیت را به تصویر می کشد. رنگ گرم به طور کلی صدایی گرم را در فضا انعکاس می دهد، به این مفهوم که فضای اداری بیش از هر زمان محلی برای همکاری و استقبال بیشتر برای کارکنان و مشتریان است.

·         خنک شدن

در قسمت دیگری از رنگین کمان، رنگ های خنک تر وجود دارند. این می تواند انتخاب های مناسب برای فضای داخلی شما باشد، بسته به نوع خلق و خوی که می خواهید برای کارکنان خود تنظیم کنید. سایه های آبی برای رفع استرس و حفظ تمرکز کارکنان شما در طول روز بسیار مهم است و این باعث می شود که بیش از این ها آرامش در محیط کاری را بدون ایجاد تشویش تجربه کنید. یکی دیگر از بهترین انتخاب های رنگ برای فضای اداری: سبز است. تن های رنگی سبز یکی از فراوان ترین استفاده ها را دارند و بنابراین می توانند کارکنان در کنار موارد آرامش بخشی به خوبی رشد دهد. برای حفظ کارآیی کارکنان خود، سبز ممکن است راهی برای پیشروی باشد.